• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Lätt att vara OWG när man har en perfekt klocka. 💪 20230304_094734.jpg

Incheckning dag 4.
Är det kul att ha samma klocka varje dag?
Quickreleasestiften krånglar på dagen tänkta band vilket gör att jag inte vågar köra det på klockan och det blir samma som igår och i förrgår.
Tur att tavlan skiftar beroende på ljus så man åtminstone får lite omväxling.
4FB42E15-4992-421E-8791-1B2B8CA23319.png

Quick release är ett ofog!

Hade det verkligen varit så fel att ta på sig sin garmin för en mtb tur?

Nej, inte alls. 😏

Jag som ny missade det här med lotter helt innan anmälan. Skäms-struten på. Förstår jag det rätt att lotter köps separat, och att den frivilliga anmälningsavgiften inte har med lotteriet att göra?
Ingen skäms-strut på för det🙂
Det är riktigt att anmälningsavgiften är just en sån.
Sen kommer det säljas lotter varje vecka inför fredagsdragningarna. 😃

Typ 2 år, men har tackat nej under tiden och valt att stå kvar på "listan". Alltså klockan är bra, men jag vet inte om den är så bra 🤷 Finns mycket annat som är roligare för pengarna...

Nope, har inte bestämt mig för om jag ska köpa den eller inte
Tycker verkligen det där hedrar dig! Att bara plocka ut klockan om du själv anser den värd priset för att ägas/brukas! Ser man generellt och även här på K&S är det så tydligt hur många som gör det enbart för att tjäna snabba cash! Och vad dessa personer gör är att ta bort glädjen för riktiga entusiaster som köper en klocka av, enligt mig, rätt anledning!
Hatten av 👏🏻

Tillbaka
Topp