Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ljusbruna klockremmen är riktigt fin!Bestilt to nye klokkereimer nå etter frokost. Har ikke lysebrune reimer i 19mm. Spent på kvaliteten på disse.
Har du inte hämtat nya klockan?Checkar in dag 4
Nu ska vi försöka vakna till liv och läsa ikapp tråden. Igår blev det ett 16 timmars pass på jobbet så har inte hängt med sen i torsdags...
Incheckning dag 4.
Är det kul att ha samma klocka varje dag?
Quickreleasestiften krånglar på dagen tänkta band vilket gör att jag inte vågar köra det på klockan och det blir samma som igår och i förrgår.
Tur att tavlan skiftar beroende på ljus så man åtminstone får lite omväxling.
Hade det verkligen varit så fel att ta på sig sin garmin för en mtb tur?
Det beror ju på hur man ser det....Hade det verkligen varit så fel att ta på sig sin garmin för en mtb tur?
När någon lyckats lösa den gåtan så får dom sen gärna reda ut varför legoklossar alltid ligger just där man sätter sina fötterTVA Negative checkar in. Någon som löst gåtan om varför ungar vaknar för sent på vardagar men rusk-tidigt på helgerna?
Ingen skäms-strut på för detJag som ny missade det här med lotter helt innan anmälan. Skäms-struten på. Förstår jag det rätt att lotter köps separat, och att den frivilliga anmälningsavgiften inte har med lotteriet att göra?
Quick release är ett ofog!
Håller med i sak men när man har en silverklocka får man böja sig för fakta att caset är närmare mjukost än stål..
Nej, inte alls.
Ingen skäms-strut på för det
Det är riktigt att anmälningsavgiften är just en sån.
Sen kommer det säljas lotter varje vecka inför fredagsdragningarna.
Underbart, jag synar det uttalandet! Jag anar en försköning!
Favoritklockan i favoritaffären
Visst är det?! Riktigt snygg Marathon
Du gör en donation till MSD precis som anmälningsavgiften men skriver antal lotter och ditt nick istället. Viktigt, så @Berns vet vem som köpt hur många
Hur köper man lotter? Och när?
Typ 2 år, men har tackat nej under tiden och valt att stå kvar på "listan". Alltså klockan är bra, men jag vet inte om den är så bra Finns mycket annat som är roligare för pengarna...Stort grattis! Hur länge har du väntat?
Nope, har inte bestämt mig för om jag ska köpa den eller inteHar du inte hämtat nya klockan?
Haha, om det ändå vore så välJa, du har tjatat länge om den där hamstern nu. Kul att du äntligen får köpa en för frugan!
Tycker verkligen det där hedrar dig! Att bara plocka ut klockan om du själv anser den värd priset för att ägas/brukas! Ser man generellt och även här på K&S är det så tydligt hur många som gör det enbart för att tjäna snabba cash! Och vad dessa personer gör är att ta bort glädjen för riktiga entusiaster som köper en klocka av, enligt mig, rätt anledning!Typ 2 år, men har tackat nej under tiden och valt att stå kvar på "listan". Alltså klockan är bra, men jag vet inte om den är så bra Finns mycket annat som är roligare för pengarna...
Nope, har inte bestämt mig för om jag ska köpa den eller inte
Snyggt band, köpt varifrån?Ny dag och nytt band