• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Lycka till med uppskrivningen. BE fixade jag för precis ett år sen, riktigt bra att ha :D
Men din klockmodell blir jag inte klok på 😘
Skärmklippoli.JPG
Jag tror man måste ha guldmedlemsskap för att se bilden.

Stod inget i det inledande trådinlägget om regler kring annonsering så tar mig friheten att marknadsföra ett bidrag till OWG March. Kom o köp!

Den där har jag varit nyfiken på sen jag först såg den på Instagram. Den ser riktigt najs ut!
Berätta gärna om dina intryck sen!
Får man fråga vad den gick på hem till dörren? Har du köpte den direkt från Kuoe?

Jag betalade $481 för den till en då (11/10) ganska ofördelaktig växlingskurs mot den svenska kronan. Uppgraderade min KUOE Old Smith med AR-behandlat safirglas och urtavla med superluminova på tavla och visare. Slopar man det och kör standardutförandet med mineralglas och vanlig lume spar man ca 2000:-. Frakten var fri och tullavgifterna betingade 572:-. För min klocka gick det alltså på 6143:- innan jag kunde hämta ut den på posten. Det är den definitivt värd. Det ingick två band till klockan och sen hade KUOE en kampanj just då och skickade därför med ytterligare ett band, en meshlänk.

AD3B1877-BB61-45CC-8154-A2219A9E0192.jpeg
1259C9AB-CCD8-4F5B-8529-AE210D63B89A.jpeg
1FC79226-8C42-459F-9FFA-0B5AF72E8401.jpeg

Senast ändrad:
Då kör vi! Det här ska bli kul 😊
Hur är upplägget för lotteriet förresten? När kan man köpa lotter och när är dragningarna?

Jag undrar detsamma, är det någon som kan peka mig i rätt riktning kring detta?

Har skänkt 100 kr och angivit mitt nick i kommentaren, har jag då två lotter för denna veckas dragning? Så får man sedan köpa nya varje vecka? 😊

Jag betalade $481 för den till en då (11/10) ganska ofördelaktig växlingskurs mot den svenska kronan. Uppgraderade min KUOE Old Smith med safirglas och urtavla med superluminova på tavla och visare. Slopar man det och kör standardutförandet med mineralglas och vanlig lume spar man ca 2000:-. Frakten var fri och tullavgifterna betingade 572:-. För min klocka gick det alltså på 6143:- innan jag kunde hämta ut den på posten. Det är den definitivt värd. Det ingick två band till klockan och sen hade KUOE en kampanj just då och skickade därför med ytterligare ett band, en meshlänk.

AD3B1877-BB61-45CC-8154-A2219A9E0192.jpeg
1259C9AB-CCD8-4F5B-8529-AE210D63B89A.jpeg
1FC79226-8C42-459F-9FFA-0B5AF72E8401.jpeg
Grymt - tack!
Hoppas du är lika begeistrad om en månad.
Som sagt var - den ser fantastisk ut!

Jäkligt snygg! Har du med flit tagit av bezeln för lite Explorer-vibbar? Kanske är ett trick jag testar på min dykare jag kör i år - man måste använda all knep!!! 😎

Edit: det här var ju inte så dumt som ett alternativ faktiskt! Om jag läste reglerna rätt stod det väl att "byte" av bezel är okej, så att kunna ta av och på den borde väl vara kosher?
616EF812-2BFA-4B63-BB26-F41C01DAC76D.jpeg

Tillbaka
Topp