• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Lesa

Patek
2-Faktor
23D73612-5787-4B52-8867-B3FE4AC34139 (1).jpeg

Go förmiddag. Tnr:131107. Småpysslar lite nu på förmiddagen med detta projekt. Ha ´re bra// 🧐
 
Senast ändrad:

Olipheus

Rolex
2-Faktor
Inskäktning från Branäs toppstuga idag, solen tordes inte visa sig – men snön är bra! Men det är som jag säger, det mesta av skidresan händer mellan åken, när man gjort all av eller påklädning och låren värker härligt. Därför får man se till att det blir många mellanåkstillfällen! 👍😄

Dagens haiku:

Det är kallt idag
Och solen den har försvunnit
Sol i sinne!


1000014087.jpg
 
Senast ändrad:

oddface

Panerai
2-Faktor
Incheckning dag 13, inre häst å klock! #TeamCamel 😎🐪

Apostlahästarna får jobba fram till bussen, därefter tar bussen över. Camelen får hålla sig inne tills det blir sol igen :)

Lite orolig för min camelbroder @oddface #missingcamel
IMG_20240313_072208~2.jpg

Godmorgon och incheck dag 13! Camelen smyger fram under jackan, i vanlig ordning! 😎🐪

Ska bli spännande på fredag, vilket lotteri ändå! En sprillans Epoch hade inte vart fel, verkar vara coola och bra klockor 👌🏼 Blir nog fler lotter i eftermiddag!

Och precis som @Mortadella så är jag lite orolig för vår Camel-broder @oddface, hur går det egentligen? Snart läge för en varnings-slap av den ömsinte pappa-Batman @Mic1! Vi hoppas han checkar in under dagen… #missingCamel
IMG_1683.jpeg

Dålig på incheckning, men sliter mig en sekund från att leka kontor. Kamelen självklart på armen 👌
Tack för omtanken #TeamCamel
IMG_20240313_121234.jpg
 
Topp