Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men tiden är ju helt off. Jag undrar om inte det där är en luring...?
Säkert, både fel tid och andra kläder än vid incheckningen… vill mest skapa lite härlig slap-dramatik i tråden - varit alldeles för lite sånt!Men tiden är ju helt off. Jag undrar om inte det där är en luring...?
Incheckning dag 13, inre häst å klock! #TeamCamel
Apostlahästarna får jobba fram till bussen, därefter tar bussen över. Camelen får hålla sig inne tills det blir sol igen
Lite orolig för min camelbroder @oddface #missingcamel
![]()
Godmorgon och incheck dag 13! Camelen smyger fram under jackan, i vanlig ordning!
Ska bli spännande på fredag, vilket lotteri ändå! En sprillans Epoch hade inte vart fel, verkar vara coola och bra klockorBlir nog fler lotter i eftermiddag!
Och precis som @Mortadella så är jag lite orolig för vår Camel-broder @oddface, hur går det egentligen? Snart läge för en varnings-slap av den ömsinte pappa-Batman @Mic1! Vi hoppas han checkar in under dagen… #missingCamel
![]()
Luring, det där var min förra BB CeramicMen tiden är ju helt off. Jag undrar om inte det där är en luring...?
Du kan i princip öppna bildgalleriet, bläddra bakåt, och hitta egna wristshots på alla klockor som är med i årets OWG.Luring, det där var min förra BB Ceramic
![]()
Förutom participants-listan på owgmarch.com. Snyggt försökJag förstår inte vad du menar!
Det är väl jäääääääättetydligt att jag kört med bulgo hela månaden!![]()
Vad är det med er idag!?![]()
Well this is awkward.
#pelagos39
#owgmfail
Din förra? Har du en ny nu?Luring, det där var min förra BB Ceramic
![]()
Japp! Round two med BB CeramicDin förra? Har du en ny nu?![]()