• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_9173.jpeg

Tnr:130830. Frun å jag skall ju ha något gott att äta under helgen. Dax att dra iväg till matbutiken handla det som skall spisas. Ha ´re bäst // 🧐
 
Senast ändrad:

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Godmorgon och incheck dag 13! Camelen smyger fram under jackan, i vanlig ordning! 😎🐪

Ska bli spännande på fredag, vilket lotteri ändå! En sprillans Epoch hade inte vart fel, verkar vara coola och bra klockor 👌🏼 Blir nog fler lotter i eftermiddag!

Och precis som @Mortadella så är jag lite orolig för vår Camel-broder @oddface, hur går det egentligen? Snart läge för en varnings-slap av den ömsinte pappa-Batman @Mic1! Vi hoppas han checkar in under dagen… #missingCamel
IMG_1683.jpeg
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
IMG_0130.jpeg

Du vet väl om att du har en likadan klocka som ÖB? Som jag här hade den stora äran att få ta ett wrist shot med. OBS! Arkivbild! Det är inte en bild som är tagen denna månad!

Den där bilden minns jag. Ville ju själv inte vara sämre så när jag hinkade öl med Tysklands ÖB något senare passade jag också på att kolla hans klocka. En kronograf i titan av märket Boccia. Själv bar jag vid tillfället en Tissot Visodate. Även detta bilder som förstås är tagna före OWG March.

IMG_8488.jpeg
IMG_6492.jpeg
 

Virknisse

Cartier
85F93842-1841-4A0A-A949-357125F94988.jpeg


Bandbyte dag #13. Slöjdade ihop ett band av ungarnas garn. Funkade inte alls, klockan snurrar alldeles för snabbt för att kunna läsa av klockan över huvud taget. Gör om, gör rätt! Tillbaka till ritbordet och jag får fundera på en annan lösning…
 
Topp