Noll ånger - noll återvändo! Jag är ute likt en SIS-hemsrymling och fri som en fågel!Du ångrar dig ju inte ens lite, det här var ett planerat drag av dig som du visste att jag skulle gå på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Noll ånger - noll återvändo! Jag är ute likt en SIS-hemsrymling och fri som en fågel!Du ångrar dig ju inte ens lite, det här var ett planerat drag av dig som du visste att jag skulle gå på
Det skulle väl isåfall vara första april...Dåligt med fails idag! Kom ihåg OWGs regel #2:
![]()
Noll ånger - noll återvändo! Jag är ute likt en SIS-hemsrymling och fri som en fågel!
Det är aldrig för tidigt att ge upp heller!Dåligt med fails idag! Kom ihåg OWGs regel #2:
![]()
Jahaja @thewordfox, du vet hur svårt jag har för att hålla tyst om saker och ting min vän.
![]()
Aj aj aj, klassisk överstegsfint och helt plötsligt hade du visst hela armen fylld av klockor. Fintaren har blivit fintad
Men vad HAR jag ställt till med? Vilken dundertabbe etc osv. Oj oj!
Men jag är FRI!
Men kämpa på @TerryTee - jag vet att du fixar detta! Det är ju bara 17 dagar kvar!![]()
Du ångrar dig ju inte ens lite, det här var ett planerat drag av dig som du visste att jag skulle gå på
Noll ånger - noll återvändo! Jag är ute likt en SIS-hemsrymling och fri som en fågel!
Nope! Där vinner norrmännen med Freia. Bekräftat genom flera blindtestFast Fazer är ju ändå objektivt den bättre chokladen.
Det sjuka här är ju att @thewordfox gillar det där
Jag har mer kärlek att ge honom om det är såDet sjuka här är ju att @thewordfox gillar det där
Schaffhausen också, där sprack det till i favoritbrallorna! Nu blev det dragit på källarplan!Dag 14. Kommit fram till att ”Schaffhausen” är rätt kul att använda som svordom
![]()
Freeeeeeedom!!
![]()
Vet ni vad jag också gillar? Att byta klocka en gång i timman hela veckan långDet sjuka här är ju att @thewordfox gillar det där
Vad du vad jag gillar @thewordVet ni vad jag också gillar? Att byta klocka en gång i timman hela veckan lång![]()