Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trodde det bara var torsdag idag!
Haha ja ”testade” kanske var fel ordval här. Snarare ”plastade av, tog några bilder och lade den i lådan igen” hade varit bättre
Jag och min kamel bryr oss icke om fredagar... (plus att jag är ledig imorgon)Trodde det bara var torsdag idag!
Härligt häng iHaha ja ”testade” kanske var fel ordval här. Snarare ”plastade av, tog några bilder och lade den i lådan igen” hade varit bättreDen där behöver jag ju inte testa som haft den en gång redan, värre med Citizen one som ligger och lockar
![]()
Är det en synvilla eller är visarna målade svartvita?Haha ja ”testade” kanske var fel ordval här. Snarare ”plastade av, tog några bilder och lade den i lådan igen” hade varit bättreDen där behöver jag ju inte testa som haft den en gång redan, värre med Citizen one som ligger och lockar
![]()
Det är en reflektion, de är i polerat stål. Hade varit ännu tuffare om de var målade sådär, hälften svart och hälften vittÄr det en synvilla eller är visarna målade svartvita?
Ser fantastiskt ut!
Låter ju mer logisktDet är en reflektion, de är i polerat stål. Hade varit ännu tuffare om de var målade sådär, hälften svart och hälften vitt![]()
Haniball Jason och jag ansluter till ledig fredag oxåJag och min kamel bryr oss icke om fredagar... (plus att jag är ledig imorgon)
Haha ja ”testade” kanske var fel ordval här. Snarare ”plastade av, tog några bilder och lade den i lådan igen” hade varit bättreDen där behöver jag ju inte testa som haft den en gång redan…
Om du tar helg redan nu så ska jag banne mig kosta på mig ett bandbyte redan ikväll! Skål!
Tittar på Batman på Netflix så vågar inte byta klocka idag heller @Mic1![]()