Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser fram emot en öl 1 aprilDu är så välkommen till failtråden då! Om du klarar dig hela mars utan att ha provat den så bjuder jag på en öl när vi ses nästa gång!
Haha ja var det var det var!
Ja det gäller att passa på så länge de är medMammas mat är bäst
Den klockan är så enastående cool
Oj nu missade jag visst ditt inlägg, syyynd!Fick bli ett bandbyte till @v0ns ära
![]()
Nej nu är du ute på villovägar! Jag är ju där för att ställa saker och ting till rätta igen:Tycker alltid du hamnar i utsläpp! Det är inte du som varit i farten?![]()
Inte margarinutsläpp då?Sen incheckning med tidigt tagen bild!
Mycket att göra i dag, med äckligt oljeutsläpp (som matchade klockan) och fiskepremiär.
![]()
![]()
![]()
![]()
Den som väntar på @Ehrnholm ´s slap väntar nästan alltid för längeBarnkalas i Rhode Island
![]()
Dag 16. Still going strong!
![]()
Den som väntar på @Ehrnholm ´s slap väntar nästan alltid för längeKalasa snyggt nu och ge på honom sen
![]()
Hmmm hur menar du nu?? Har du hoppat över en dag??Dag femton, .....![]()
Dag femton, .....![]()
Blir lätt så, välj en klocka med datum nästa årHmmm hur menar du nu?? Har du hoppat över en dag??![]()