Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska injicera direkt i armen!!Ajdå, en skadad i teamet… inte bra. En bitter jävel kanske kan hjälpa.
"Nu ska vi prata om hästar, men inte vilka hästar som helst utan flodhästar."Det börjar spåra det här...
![]()
Ja och Bvulgarin också behåll den så kanske jag köper dem den 6 @LimeeeKan man hoppas på att du har kvar den där den 6:eTror jag klämde lite på din första någon gtg? Men provade aldrig tror jag. Det måste jag göra nu. Om du fortfarande har kvar den vill säga
![]()
Äsch utmana dig själv och köp Bvlgarin redan nuJa och Bvulgarin också behåll den så kanske jag köper dem den 6 @Limeee
Nä du , du behåller den.Äsch utmana dig själv och köp Bvlgarin redan nu![]()
Öströö är en fantastiskt fint utflyktsmål och en uppvisning i kreativt entreprenörskap.Har ett likadant i ena dotterns rum. Bor några kilometer från nämnda farm
Klockan ska vara på varje dag och fås endast tas av temporärt för typ att sova, träna, duscha etc.Fotat för två dagar sen!
Har inte vågat ha den på armen sen dess! Vabb!
Ska till jobbet imorgon så då får den åka på igen!
![]()
Tycker jag. Se detta som en varning
![]()
Bara för dig buddy!