Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker ändå jag ska få dispans för den! Magsjuka och klocka/smycken är fan inget hit!Klockan ska vara på varje dag och fås endast tas av temporärt för typ att sova, träna, duscha etc.
Skärpning syltryggar!![]()
Jadå. Det är ok.En kollega ramlade in och lämnade över två ölkan jag få gå hem nu och vara ledig imorgon?
![]()
![]()
Riktigt snygg! Får man fråga vad det är för ref? 828001?Dag 19 - skulle vara lite skoj att byta klocka.![]()
Tack broder!Ohh bund, nu får jag rysningar![]()
Sheisse, en riktig klocka!Hmm det kallas lyfta en klocka, så kan man känna hur mycket de väger
Eller vadå syftar du på att den åkte på handleden också? Haha nejdå, med den där är det lugnt, däremot med det andra nyförvärvet är det kämpigare att hålla tillbaka….
![]()
Vänta, jag måste bara kolla lite... vänta... Nej, enligt mina noggrant utförda och ytterst vetenskapliga beräkningar bör man undvika att klassa bund som finkultur.Bund är kultur. Finkultur.
Vi är 20 dagar in och allt går som en dans på rosor!
![]()
Det blev dock lite svårare igår... Hann inte posta igår så här kommer en liten uppdatering i efterhand. På vägen hem plockades det upp ett efterlängtat paket. Innehållet då? Ytterligare en Aqualand så klart!
Sambon börjar tycka jag är lite konstig som nu har tre likadana klockor... Och när jag sedan förklarade att jag inte kan bära den innan 1 april möttes jag av en blick jag aldrig tidigare fått
Men ni kan vara lugna! Gjorde som @Jesborn och monterade bort bandet det första jag gjorde. Tog det även ett steg längre och plockade ut alla tre batterier som ändå behövde bytas. Skönt att inte känna stress över att behöva köpa nya batterier på ett tag.
![]()
![]()
Stämmer bra det. Tack!Riktigt snygg! Får man fråga vad det är för ref? 828001?
I sann Bode-andaJadå. Det är ok.![]()
Hur var det nu igen... man MÅSTE inte byta klocka den första april väl?![]()
Det är bara Båtsman som är triggerhappyTycker ändå jag ska få dispans för den! Magsjuka och klocka/smycken är fan inget hit!bajs överallt
@Berns vad säger reglerna?