• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

JGP

Cartier
2-Faktor
#dagtjugo: Varvar ner efter nattjobb…
IMG_6330.jpeg
 

Frontendarn

Panerai
2-Faktor
Vi är 20 dagar in och allt går som en dans på rosor!

IMG_6117.jpeg


Det blev dock lite svårare igår... Hann inte posta igår så här kommer en liten uppdatering i efterhand. På vägen hem plockades det upp ett efterlängtat paket. Innehållet då? Ytterligare en Aqualand så klart!

Sambon börjar tycka jag är lite konstig som nu har tre likadana klockor... Och när jag sedan förklarade att jag inte kan bära den innan 1 april möttes jag av en blick jag aldrig tidigare fått 😱

Men ni kan vara lugna! Gjorde som @Jesborn och monterade bort bandet det första jag gjorde. Tog det även ett steg längre och plockade ut alla tre batterier som ändå behövde bytas. Skönt att inte känna stress över att behöva köpa nya batterier på ett tag.

IMG_6108.jpeg

IMG_6109.jpeg
 

Jesborn

KS Explorers Club
Vi är 20 dagar in och allt går som en dans på rosor!

IMG_6117.jpeg


Det blev dock lite svårare igår... Hann inte posta igår så här kommer en liten uppdatering i efterhand. På vägen hem plockades det upp ett efterlängtat paket. Innehållet då? Ytterligare en Aqualand så klart!

Sambon börjar tycka jag är lite konstig som nu har tre likadana klockor... Och när jag sedan förklarade att jag inte kan bära den innan 1 april möttes jag av en blick jag aldrig tidigare fått 😱

Men ni kan vara lugna! Gjorde som @Jesborn och monterade bort bandet det första jag gjorde. Tog det även ett steg längre och plockade ut alla tre batterier som ändå behövde bytas. Skönt att inte känna stress över att behöva köpa nya batterier på ett tag.

IMG_6108.jpeg

IMG_6109.jpeg

Grattis till nya klockan! Och hatten av för en snäppet högre owg-spirit! Det enda jag gjorde när min Tudor FXD kom var att dra ur bandet. Som för övrigt sitter i igen för att jag ville fota klockan😅 Men nu vet jag vad jag ska göra i eftermiddag. Jag tar svans på dig, lossar på baklocket och monterar av rotorn för att vara på den säkra sidan.

Smackade på ett läder på Expyn idag rätt gött. Har inte haft länk nu på ganska många dagar.

IMG_7353.jpeg
 
Topp