• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Ny dag, ny incheckning. Dag 25 och firar löning med en lume shot.

Glöm inte att ta över min klocka i april och bidra till Min Stora Dag!

1000037388.jpg

 
Spegelvänd och suddigt tackar jag för mig i årets OWGM. Tackar för vinster och fantastiskt engagemang och ber alla vänligt men bestämt att kolla era skidbindningar då och då. Bjuder på sista bilden innan axeln gick. Snabbast i backen!

@Mic1 Be gentle 🤕😅


1000014536.jpg
1000014527.jpg
1000014499.jpg
 
Nu tycker jag vi har tappat farten i tråden. Tidigare förutspåddes det att vi skulle nå 400+ sidor om vi höll den uppsatta takten.

Dagen började på sidan 190, vilket betyder att vi inte ens nått halvvägs med mindre än en vecka kvar..!

Denna tråden har varit mitt liv de senaste 25 dagarna och det är dags att blås nytt liv i den tycker jag.

För att underlätta har jag förberett några vattendelare, eftersom vi är rörande överens om att Heinz är den enda värdiga ketchupen, faller det nu på smör att visa var vi står.

1) Bästa smöret.
a) Bregott
b) Lätta

2) Folien ska
a) Vara kvar såklart
b) Bort omedelbart!

3) Mackan ska smörjas på:
a) Den buckliga sidan
b) Den släta sidan

4) I smörpaketet råder:
a) Ordnung! Slät yta tack.
b) Loosy goosy.. gräv gärna gropar.

GettyImages-452824968-2~2.jpg


(Rätt svar: 1a, 2b, 3b, 4a)
Japp, grattis du hade alla rätt! Kan bara le brett och hålla med ang samtliga svar 😍😁
 
Nu tycker jag vi har tappat farten i tråden. Tidigare förutspåddes det att vi skulle nå 400+ sidor om vi höll den uppsatta takten.

Dagen började på sidan 190, vilket betyder att vi inte ens nått halvvägs med mindre än en vecka kvar..!

Denna tråden har varit mitt liv de senaste 25 dagarna och det är dags att blås nytt liv i den tycker jag.

För att underlätta har jag förberett några vattendelare, eftersom vi är rörande överens om att Heinz är den enda värdiga ketchupen, faller det nu på smör att visa var vi står.

1) Bästa smöret.
a) Bregott
b) Lätta

2) Folien ska
a) Vara kvar såklart
b) Bort omedelbart!

3) Mackan ska smörjas på:
a) Den buckliga sidan
b) Den släta sidan

4) I smörpaketet råder:
a) Ordnung! Slät yta tack.
b) Loosy goosy.. gräv gärna gropar.

GettyImages-452824968-2~2.jpg


(Rätt svar: 1a, 2b, 3b, 4a)
Det är ju inte ens värt att argumentera, skriver under på dit facit direkt!
 
Tillbaka
Topp