Dag 27! Lite dålig på att checka in, annat som tar upp tid och tanke. Men klockan är med fortfarande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hörredu Batman, sluta på mig kladda eller som du säger shladdaSka du hoppa på mig när du sitter och särskriver?![]()
![]()
L är väl ingen mjuk vokal? Gå och lägg dig nu!Hörredu Batman, sluta på mig kladda eller som du säger du shladda
![]()
![]()
Ser ju riktigt bra ut! Min har inte kommit upp till ytan än! De tillverkas väl nere på botten?Ja, är det inte det ena så är det det andra. Nyss hemkommen från hästarnas hemvist hade min butler mottagit en försändelse till mig från Singapore. Det blev till att ta fram en skarpslipad fällkniv och öppna paketet. Vet inte om du också har fått din @Klockjägaren men jag tycker den var över förväntan. Lysande rentav. Nu åter nedpackad för att bli en av de första klockorna som åker på i april.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ser den genast mycket bättre ut
Oh ack ve,L är väl ingen mjuk vokal? Gå och lägg dig nu!
![]()
Tack för omtanken! Jag ska känna efter imorgon och framförallt se hur lillfingret reagerar/beter sig. Jag lär fått en smäll på senan, det är uppenbart. Förhoppningvis bara ett ”trauma” och ingen större skada. Men som sagt, får se hur vinkeln på lillfingret är imorgon och om det känns bättreVänta inte för länge bara. Händer och fingrar kan betraktas som sinnesorgan och eventuella senskador kan behöva åtgärdas. Krya på dig![]()
Uttalar du det k-ila eller sh-ila?Oh ack ve,
Batman nu är sne,
Stackarn haft en månadslång turne,
Men snart du igen får vila,
Ner i din grotta kila!
![]()
26 dagar är ändå ett personlig bäst.![]()
![]()
Incheckad för dagen och strax utcheckad för nattenLugnt och skönt det blev i tråden när alla gått och lagt sig. Hur mår vi @SpejsMan @Professor S @Klockjägaren ? Dags för nattskiftet!
![]()
Jodå, allt är väl och kvällen är ung där jag är!Lugnt och skönt det blev i tråden när alla gått och lagt sig. Hur mår vi @SpejsMan @Professor S @Klockjägaren ? Dags för nattskiftet!
![]()
En ny morgon gryr,Lugnt och skönt det blev i tråden när alla gått och lagt sig. Hur mår vi @SpejsMan @Professor S @Klockjägaren ? Dags för nattskiftet!
![]()