• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Det är ju lillördag!

IMG_3680.jpeg
IMG_3670.jpeg
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
In och buda nu!! 🐪🐪🐪🐪🐪

 

Delgada

Patek
Det går bra nu. Slant så inihelvete med en skruvmejsel och högg den i handflatan! Tur man är gift med en sjuksyrra! Men det gör så sjukt jävla ont ända från lillfingret ut i armbågen! Och lillfingret har dragit ut sig i vinkel och jag kan inte räta ut det. Har det inte blivit bättre tills imorgon kan det nog bli så illa att jag får ringa doktorn…

IMG_5786.jpeg
Vänta inte för länge bara. Händer och fingrar kan betraktas som sinnesorgan och eventuella senskador kan behöva åtgärdas. Krya på dig 👍
 

Erkkn

Cartier
Då helgens firande kommer att ske på annan ort och kommer innefatta kroppsarbete, byts krokodilen ut mot Nato.
IMG_20240327_195658~2.jpg


Men nu till det viktiga, kvällens vattendelare.
Hur uttalar du detta??
IMG_20240327_195859~2.jpg

FIGHT!

(Rätt svar: "shex")

Enkelt, K följt av en mjuk vokal (e i y ä ö) ska uttalas ”sh”.
IMG_2655.jpeg


Nog för att vi är i slutet på OWG men någon form av hyfs och sans måste väl finnas, vi är inte djur 😱🫣

Här har man varit duktig och tagit en löptur och möts av folk som misshandlar ordet kex, det är så att man vill tröst äta 😤

1000014894.jpg
 
Senast ändrad:

dodds

Omega
2-Faktor
Varit dålig på incheckning det senaste med mycket jobb, konferenser och annat. Nu sitter man här i morgonrock och ser Husdrömmar istället. Bild croppad för att inte visa allt för mycket håriga ben 😅

Rätt sjukt att vi är så många som fortfarande är kvar. Det har varit en märklig tid och det kliar i fingrarna. Ffa att kunde ha träningsklockan på sig och inte i fickan 😄
1000029499.jpg
 

Erkkn

Cartier
Varit dålig på incheckning det senaste med mycket jobb, konferenser och annat. Nu sitter man här i morgonrock och ser Husdrömmar istället. Bild croppad för att inte visa allt för mycket håriga ben 😅

Rätt sjukt att vi är så många som fortfarande är kvar. Det har varit en märklig tid och det kliar i fingrarna. Ffa att kunde ha träningsklockan på sig och inte i fickan 😄
1000029499.jpg
Seikon tar ju tiden och Strava finns ju i telefonen 😉

Dessutom följer Spotify med på turen där man kan spela lite schysst 90-tals Eurodisco för den ultimata steglängden !

Prince Ital Joe and Marky Mark - Happy People

1000014896.jpg
 
Senast ändrad:

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Ja, är det inte det ena så är det det andra. Nyss hemkommen från hästarnas hemvist hade min butler mottagit en försändelse till mig från Singapore. Det blev till att ta fram en skarpslipad fällkniv och öppna paketet. Vet inte om du också har fått din @Klockjägaren men jag tycker den var över förväntan. Lysande rentav. Nu åter nedpackad för att bli en av de första klockorna som åker på i april.

IMG_6964.jpeg
IMG_6959.jpeg
IMG_6960.jpeg
IMG_6961.jpeg
IMG_6963.jpeg
IMG_6962.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp