• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Ladda batterierna så man orkar med påskmiddag hos svärmor 😖
Jaja, får övertyga mig om att -”det är för barnen”
IMG_5795.jpeg
En annan är rädd att missa påskmiddagen hos svärmor 🫣

Och så en sista sammanställning förstås 😁

Vinst 1: REM - Läderband
539 @Kaiko

Vinst 2: IFLW – Orange camo watch roll för 4 klockor
287 @Isolle

Vinst 3: Wristbuddys – 1 keps, 2 band & 1 verktyg
69 @Been

Vinst 4: Eriksons urhandel – Breitling VIP-grejer/souvenirer från Baselmässan 2012 & framåt
149 @Lesa

Vinst 5: Watchwear – 4 verktyg
39 @Magnetize

Vinst 6: Tid och ting – 1 Nato & 1 läderband
459 @Magnetize

Vinst 7: KS Webshop – Bok + nyckelring
154 @Zorin

Vinst 8: KS Explorers Club - Mugg + band
413 @Tokka

Vinst 9: Sandra Teresa – Spring Elephant armband
307 @JoelD

Vinst 10: Kaplans – Mondanibok
227 Vostok-johan aka @Johanaxe66

Vinst 11: AndoAndoAndo – Klocka A-1 Automatic BWBS
798 @Calleponken

Vinst 12: Leijona – Klocka Hoods Olari Magent Red
138 @Kapten K

Vinst 13: AIGI – Klocka Arctic GMT valfri färg
547 @Oskar.D

STOOORT GRATTIS TILL ALLA VINNARE UNDER MÅNADEN :D✨🤩

Senast ändrad:
Vann du ingen klocka i årets lotterier? Chansen finns att bidra till att insamlingen slår rekord och få garanterad klock-vinst! Hela behållningen går direkt in på OWG-insamlingen till Min Stora Dag.

In och buda på min OWG March-klocka för året: MALM Catalina DLC Carbon!

💜💛⌚

Jaha...då var årets sista dragning av enda, stort GRATTIS till samtliga vinnare! Stort TACK till alla sponsorer som gör detta möjligt varje vecka, tack alla ni som köper LOTTER och hjälper så att många barn kan för hjälp av den fantastiska organisationen Min Stora Dag!

Och till slut, ett stort TACK till; @Berns , @Mic1 , @Back , @bag , @roosterman , ni gör ett fantastiskt jobb, hatten av!

Jag hoppas verkligen att det blir en fortsättning med denna trevliga traditionen OWG-Mars, hur nu det än blir, skulle kännas lite tråkigt att inte få tillhöra denna gemenskapen vi har här inne!

Jaja...nu önskar jag alla en mycket trevlig PÅSK där ute i landet, själv ska jag och Bulleglufsen bara ta det lugnt och vila upp oss från Los Tantos ;)😄

IMG_3773.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp