• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Nytt försök av mig att svar på frågan;

smit in på den här länken så kan du anmäla dig
Några år sedan jag var med sist. Fick feeling när jag såg att det fanns ytterligare några eftersläntrare. Så nu är jag också anmäld.

IMG_0560.jpeg
 
Det är ju fan omöjligt att hänga med i trådens tempo när man jobbar 😫 Får läsa ikapp ikväll tror jag…
Anyhow, jag är självfallet kvar. Vilka har åkt ut? Antar att @Limeee rök för några timmar sen 🤔
IMG_5550.jpeg
Var på håret att faila vid midnatt när jag satt och justerade länken på min nya GS fram till 23:50, bara för att få hinna testa på handleden innan den ålte i lådan!

Men än så länge är jag kvar, får se hur många timmar till jag pallar🥲
 
Dag 1 - Nu kör vi (än är jag med i matchen, starkt jobbat av mig själv)🥳

Emergency verkar trivas med limes, tur det om den ska överleva en månad på min handled.
IMG_6869.jpeg
Bra val och snyggt arrangemang, men ska du inte ha den på dig? Annars blir det ju ingen vidare utmaning;-) Du hade ju uppenbarligen inte OWG-klockan på dig 07:15 imorse; vad hade du på handleden då? Vad säger @Mic1 ?
 
Senast ändrad:
Bra val och snyggt arrangemang, men ska du inte ha den på dig? Annars blir det ju ingen vidare utmaning;-) Du hade ju uppenbarligen inte OWG-klockan på dig 07:15 imorse; vad hade du på handleden då? Vad säger @Mic1 ?
Vadå menar du att jag inte fick ha Speedyn på mig idag eller? Trodde det räckte att ta en bild per dag på samma klocka för att vara med?😜
IMG_6888.jpeg

Sakta i backarna med högafflarna🤪
IMG_6889.jpeg
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp