Aha! läste lite för snabbt. tack.Tror det är en egenanmälan som gäller, inte för er![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aha! läste lite för snabbt. tack.Tror det är en egenanmälan som gäller, inte för er![]()
Nytt försök av mig att svar på frågan;@Berns
@Mic1
@Back
@bag
@roosterman
Har missat anmälan, det ser ut som den har stängt, är det för sent att göra den nu? Det är ju fortfarande 1/3.
Toppen! Då är jag med!Nytt försök av mig att svar på frågan;
smit in på den här länken så kan du anmäla dig
Sign up for OWG March 2024 – OWG – One Watch Guy
www.owgmarch.com
Kollade listan. Du jag och @virroooVi måste se till att teamet håller ihop månaden ut, hur många är vi totti?
En och annan negroni kommer garanterat komma med på bild![]()
Bulgo Vulgo <3Kollade listan. Du jag och @virrooo
Bulgo Vulgohåller ihop. Supportgrupp tillgänglig 24/7. Om ni börjar tvivla blanda ihop en bitter jävel och andas ut. Skicka fakturan till Italien!
Svensk vs italiensk stavning. Båda funkarBulgo Vulgo <3
Edit: Eller Bvlgo?
Tänkte att man slår ihop båda orden med Bvlgo, samtidigt läses det ju som Bulgo, och då är nog Bulgo Vulgo roligare!Svensk vs italiensk stavning. Båda funkar![]()
Behöver ett styrelsemöte och stämma av sånt härTänkte att man slår ihop båda orden med Bvlgo, samtidigt läses det ju som Bulgo, och då är nog Bulgo Vulgo roligare!