Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Mic1 är inte Exp1 oroväckande nära handleden här?![]()
@Mic1 Lever nog i en annan tidszon så så passa på att testa en annan klocka på handleden nu innan han vaknar![]()
Go Förmiddag ! Tnr:030853. Knåpar lite under tiden Vasaloppet pågår i bakgrunden och funderar om han den där "Fladderlappen" @Mic1 har mycket att göra eller har han dragit sig tillbaka. Ha ´re bäst![]()
Förstår inte varför, den sitter ju helt perfekt på dig! Kan tänka mig att enda nackdelen är att du känner ett konstant sug efter att käka bananerDag 3! BRUTALT trött på den här nu..![]()
Håller medDen där är sååååå snygg!!! Enligt mig den ultimata OWG-klockan.
Haha! Snarare tvärtom - kommer få PTSD efter den här månaden… Flashbacks till mars 2024 när man kliver in på ICA typFörstår inte varför, den sitter ju helt perfekt på dig! Kan tänka mig att enda nackdelen är att du känner ett konstant sug efter att käka bananer![]()
Fasen, din tjej som tänkte överraska dig med efterrätt ikväll. Hur ska det gå?Haha! Snarare tvärtom - kommer få PTSD efter den här månaden… Flashbacka till mars 2024 när man kliver in på ICA typ![]()