Vilken tool 124270 är. Den går som tågetDen har tickat på sen i torsdags, den är igång och den frestar
![]()
Men nej nej nej. Här checkar vi in för dag no3 lugnt och fint
![]()
@Mic1 är inte Exp1 oroväckande nära handleden här?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken tool 124270 är. Den går som tågetDen har tickat på sen i torsdags, den är igång och den frestar
![]()
Men nej nej nej. Här checkar vi in för dag no3 lugnt och fint
![]()
@Mic1 är inte Exp1 oroväckande nära handleden här?![]()
Kan vi skjuta upp 3 dagar till onsdag? Går lite oväntat bra för mig än så länge, sjukt nogSå då var klockan 15:00 (9am Gotham time) den 3/3. @Limeee hur går det för oss? Fram med kinden nu min lilla citronskiva, Batman is ready for you!
![]()
Kan vi skjuta upp 3 dagar till onsdag? Går lite oväntat bra för mig än så länge, sjukt nog![]()
Fancy dressklocka
![]()
Snyggt!Ny dag, nytt band. Ett väldigt bekvämt sådant faktiskt.
![]()
Du är egentligen bara avundssjuk
Filosofisk fråga.
Vart går gränsen för en klocka på handleden? Förra året åkte @Denke pga att han prövade ”dumies” på klockvisning. Smartklockor går ju självklart bort. Smartarmband/stegräknare borde gå. Men vad sägs om en klockboett utan urverk eller tavla i? Är det en klocka då? Vad säger folket?
Slänger in en bild på min trevliga Baltic med för det är vi som umgås nu.
![]()
Frågar du åt en kompis? Har du något att bekänna för läderlappen?Du är egentligen bara avundssjukEller är det för att jag anklagade dig för din Hollywoodsnö som fortfarande gnager??
Svara på @frommywrist ´s fråga på sidan 50 iställetHan letar efter ursäkter att inte få smaka läderhandske tycker jag...
Fan, riktigt snygg den där!Man vet att Batman / @Mic1 har koll på en så inga dumheter här inte
Håller mig till planen med flera bandbyten om dagen för att få klockan att matcha den aktuella outfit i respektive situation som uppstår.
Eftermiddagen spenderades i naturen med utomhuskaffe och natoband som matchade maximalt min friluftsoutfit
![]()
![]()
![]()
![]()
Frågar i förebyggande syfte då jag tänkt börja modda men kanske ska vänta tills april börjar för säkerhets skullFrågar du åt en kompis? Har du något att bekänna för läderlappen?
OWG rule #1:
![]()
Fick precis en smärre ögonkatarr men det är ok!Dag 3 och band 3.
Kommer garanterat byta band oftare än byxa
I dag blev mesh.
Kungen av klockband enligt @v0n(eller kanske inte...)
![]()
Hmm den där kaffebryggaren är misstänkt lik min gamla TeslaklockaTar en kaffe och konstaterar att det funkar ok med svart Tropic.
![]()
Fick precis en smärre ögonkatarr men det är ok!
Nyfiken, finns det länk till den referensen eller hur ser/såg tillvalen ut?
Man vet att Batman / @Mic1 har koll på en så inga dumheter här inte
Håller mig till planen med flera bandbyten om dagen för att få klockan att matcha den aktuella outfit i respektive situation som uppstår.
Eftermiddagen spenderades i naturen med utomhuskaffe och natoband som matchade maximalt min friluftsoutfit
![]()
![]()
![]()
![]()
Fan, riktigt snygg den där!Hur är känslan överlag?
Stabilt! Känns som att Emergency är ett vinnande koncept för OWGMDag 3.
Lätt det här.
Inte ens bandbyte än.
![]()