Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tre tror jag.... Känns dock väldigt tveksamt...Första veckan snart avklarad. Har helt gett upp ambitionen att hänga med i tråden, hur många avhoppare är vi uppe i nu?
![]()
Enormt mörkertal!Tre tror jag.... Känns dock väldigt tveksamt...
Hade varit något. Men jag är rätt fet för tillfället så kör en liten sommardeff. Så inte ens glädjen från socker kan man fåSom @roosterman säger, det får du fira med en prinsesstårta!
FAKE NEWSFörra året klarade jag mig till dag 11, så ska försöka klå det iårOch hör och häpna, jag klarade faktiskt OWGM 2021, men det var länge sedan nu och jag har fallit allt längre in i flipparsjukan
![]()
Kan vara lugn.... Det roliga med denna aktiviteten är ju när folk åker utEnormt mörkertal!
Största risken med att bära den där under OWG är väl att andra klockor riskerar att bli ointressantaInte haft något sug alls att sätta på mig något annat, för mig är det världens bästa klocka.![]()
Nästa OWGM får det nog bli en Oris Star Wars, passar nog bättre tillsammans med Dödsstjärnans drivreaktor……
![]()