• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Sen lördagslunchincheckning.
Dum fråga kanske men är det @Berns eller @roosterman man hör av sig till för att lämna adressuppgifter när man funnit i raffle?

IMG_6827.jpeg
Jag håller på att sammanställa gårdagens vinnare. Tänker att jag maila under morgondagen. Då går mailet direkt till dig och sponsorn så att ni kan komma överens om leveranssätt mm.

Dubbelt grattis till dig @tommyren
 

tommyren

Cartier
2-Faktor
Jag håller på att sammanställa gårdagens vinnare. Tänker att jag maila under morgondagen. Då går mailet direkt till dig och sponsorn så att ni kan komma överens om leveranssätt mm.

Dubbelt grattis till dig @tommyren
Ingen ko på isen :) tusen tack för att du orkar dra i det och otroligt kul att se hur mångas bidrag gör en stor sak.
Tack igen och ha en skön lördag.
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Idag blev det lite jobbigt då jag blev sjukt sugen att justera länk och testa min nya GS som ligger och gosar i sin låda. Tur hustrun anade oråd och slog bort de onda tankarna. Nu tittar solen fram som belöning även om en värmefläkt behövts för välbehövligt balkonghäng. Ett glas som klirrar i handen och allt är gott.
IMG_0430.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp