Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tisdag idag va?![]()
Måndag morgon, tydligen mår folk bättre då. Ska man ut i stora vida världen för skidor, då mår man faktiskt bättre!
Transfer från Geneve utan att passera gå för att inte lockas in i någon butik.
Körde själv bund owg2023
![]()
För ett ädelt syfte är lite kindsveda ingen oöverkomlig uppoffring.
I framtiden kommer man säga till sina barn:"Han tog lavetterna för vår skull, för vår rätt att bära bund!"
Den tanken bär mig framåt.
![]()
Därmed checkar jag in dag 11.
Inte så jävla nogaTisdag idag va?![]()
Haha, en anledning lika god som någon annan. "Annars vet jag ju inte vilken dag det är?!"Inte så jävla nogatur man är datumstyrd haha! Behöver jag en Day Date?
Vore bra om Garmin införde kaffecoach på nya Venu 4 när den kommer.Får bli en kopp kaffe till, segt idag![]()
För att få rätt dags behov kontra sömnVore bra om Garmin införde kaffecoach på nya Venu 4 när den kommer.
Organdonation är mer beroende på kvalitén på organen, och att man inte har en tumörsjukdom. Ålder också till viss del. Mediciner är i de allra flesta fall egalt.Excel, siffror och papper. För att utstå arbetsdagen delas den in i små portioner - första kaffet, andra kaffet, lunch, tredje kaffet och hemgång. Dessemellan förstås updateringar med vad som händer på klocksnack!
![]()
Vad gäller viktiga saker som blodgivande, så brukar jag få skämmas för att jag inte gör det. Men äter man diverse mediciner är man inte välkomman. Vilket väl iofs kan vara förståeligt - man vill inte ha blodet kontaminerat med medikamenter. Så jag antar att jag inte får donera organ heller, även om jag står på listan sedan många år.