Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läderlappen får lugna sig inte reta upp @DelgadaAtt du vågar bund i sånna här tider är imponerande. Folk har fått lavett för mindre än så…
Syftade inte på mig själv. Finns folk med tillgodo-lavetter som fullständigt avskyr bundLäderlappen får lugna sig inte reta upp @Delgada
Tänk själv att få den där bronsklossen i kontring.. känns mer än en lavett![]()
Körde själv bund owg2023Syftade inte på mig själv. Finns folk med tillgodo-lavetter som fullständigt avskyr bund
Herregud, den combon.... Mina ögonKörde själv bund owg2023
![]()
Känner på mig att jag kommer få ett PM snart…Körde själv bund owg2023
![]()
Samma här. Jag körde åxå det förra året (bild från då). Bund är för folk som är trygga i sin klockidentitetKörde själv bund owg2023
![]()
De va inte min smak, men den va så liten o ynklig utan bundHerregud, den combon.... Mina ögonalla har sin smak
![]()
Jag tycker alltid att stålisar har dragit mycket ström. Du får stänga av auto light under de mörka månadernaTillbaka på handleden efter lite laddtid, utvärdering pågår om det är dax för batteribyte
Det tar ett par dagar att få upp den på fullt om den gått ner sig för långt. Annars håller dom rätt braTillbaka på handleden efter lite laddtid, utvärdering pågår om det är dax för batteribyte
#CoolfireDet tar ett par dagar att få upp den på fullt om den gått ner sig för långt. Annars håller dom rätt bra![]()
Underbart. Såg den på Kastrup och blev sugen. Tror jag ska slå till nästa vända. Inser även att jag behöver damma lite300 sidor med bygge kvar så lite sparlåga nu så att man kan dra ut på det hela
![]()