• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

AEEE192F-6465-460C-BFD6-303341A13472.jpeg

Godmorgon.Tnr:120814. Jacka på strax. Tänkte dra in till city å hälsa på urmakarn. Tydligen när flappen delar ut sina örfilar låter det.Undra om han tränar på dessa ljud i sin grotta.Ha ´re bäst// 🧐

Senast ändrad:
I likhet med tidigare OWG-utmaningar har jag nu kommit in i BBF (Bandbytarfasen). Det är inte så att jag har tröttnat på min klocka men då jag vanligtvis byter sådan på daglig basis och dessutom sitter på ett stort lager av olika bandalternativ tycker jag att det känns bra att variera utseendet. Idag blir det ytterligare ett single pass-NATO från Haveston. Nu är en dryg tredjedel av utmaningen klar och halvvägs ligger bara ett par dagar bort, det här håller säkerligen hela vägen in i april-kaklet.

IMG_7638.jpeg
IMG_7637.jpeg

I likhet med tidigare OWG-utmaningar har jag nu kommit in i BBF (Bandbytarfasen). Det är inte så att jag har tröttnat på min klocka men då jag vanligtvis byter sådan på daglig basis och dessutom sitter på ett stort lager av olika bandalternativ tycker jag att det känns bra att variera utseendet. Idag blir det ytterligare ett single pass-NATO från Haveston. Nu är en dryg tredjedel av utmaningen klar och halvvägs ligger bara ett par dagar bort, det här håller säkerligen hela vägen in i april-kaklet.

IMG_7638.jpeg
IMG_7637.jpeg
Snyggt!

Jag är också i den fasen.
Har letat Nato men lite svårt att hitta 14mm men leverans möjlig innan månaden är slut. Kommer ett gäng 12mm i veckan, glipa är coolt.
IMG_6316.jpeg

Tillbaka
Topp