Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det tillkom ett gäng igår faktisktHur mår robotarna, ...några nytillkomna under natten?
Incheckning 12:e dagen.
Jag kör samma morgonrutiner som vanligt, träning och iväg till jobbet.
![]()
Attans, går den iväg nödslakt direkt?Det tillkom ett gäng igår faktisktMen en stackare hade stått på näbbet så den har lite ont
![]()
Den försvinner "mystiskt" och får leva resten av sitt "liv" som G-shock-ställ i @roosterman 's garage.Attans, går den iväg nödslakt direkt?
Nja riktigt så illa hade den inte slagit sig.. Den får bli lite omplåstrad och gå på sjukgymnastik så blir den nog frisk igenAttans, går den iväg nödslakt direkt?
Där sa du nåt... Eller så skulle nån kunna ha den som klockwinderDen försvinner "mystiskt" och får leva resten av sitt "liv" som G-shock-ställ i @roosterman 's garage.![]()
Det vore väldigt trevligt...God morgon. Nu är vi en bra bit in i utmaningen. Än så länge tycker jag att det går bra, men visst vore det trevligt att byta klocka?
![]()
Dessvärre gick det lite mer illa för den här stackaren som nån försökte kidnappa... Den fick vi ta till nödslakt däremotAttans, går den iväg nödslakt direkt?
Finns det inte flecktarn-mönstrade Natoband?Checkar in för dag 11! Idag fick det bli cammo-nato, men i morgon åker nog länken på igen.
![]()
Snyggt!I likhet med tidigare OWG-utmaningar har jag nu kommit in i BBF (Bandbytarfasen). Det är inte så att jag har tröttnat på min klocka men då jag vanligtvis byter sådan på daglig basis och dessutom sitter på ett stort lager av olika bandalternativ tycker jag att det känns bra att variera utseendet. Idag blir det ytterligare ett single pass-NATO från Haveston. Nu är en dryg tredjedel av utmaningen klar och halvvägs ligger bara ett par dagar bort, det här håller säkerligen hela vägen in i april-kaklet.
![]()
![]()
KÄMPA! strength and honor som Maximus Decimus Meridius hade sagtDag 12. Jag håller på att gräva min egen grav. Imorse köpte jag en till klocka. Det blev en Timex Deepwater Reef. Tack för inspirationen @Ehrnholm
Har 2 inkommande klockor nu, plus klockträff på fredag. Hur ska detta gå?
Gillar skarptNå, vad tyckte du?