Starkt jobbat
Trodde inte min budgetklocka skulle överleva natten då temperaturen sjönk långt under nollan, men den tickade på, in på den femtonde dagen.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Starkt jobbat
Trodde inte min budgetklocka skulle överleva natten då temperaturen sjönk långt under nollan, men den tickade på, in på den femtonde dagen.![]()
Ghibli filmerna är fantastiska, sett mycket med systerdottern och nu är dottern gammal nog för att börja uppskatta domHåller med. Det är kul att dela filmupplevelser med barnen. Min äldsta dotter har introducerat mig i världen av filmer från studio Ghibli. Blir det månne nästa steg för er också?
Dag 15:1
Försöker att fånga den läckra "kamelontfärgen" som skiftar mellan grönt och lila utan att lyckas.
S 868 är modellen och året är 1998. En funktion som ger minnen är valet att aktivera minutsignal vid samtal för att påminna om kostnaden.
6 kronor per minut kostade det att ringa Telia Refill innan kl. 18:00 då det sjönk till 2 kr.
Foto: Samsung Galaxy S23
![]()
Foto: Samsung Galaxy S10
![]()
Håller med. Det är kul att dela filmupplevelser med barnen. Min äldsta dotter har introducerat mig i världen av filmer från studio Ghibli. Blir det månne nästa steg för er också?
Aldrig hört talas om dem faktisktGhibli filmerna är fantastiska, sett mycket med systerdottern och nu är dottern gammal nog för att börja uppskatta dom
Åh en så hade jag. Ligger nog i ena dotterns leklåda nu. Min andra eller tredje telefon vill jag minnas. Fick den av min systers man när han bytte upp sig. Starka minnenDag 15:1
Försöker att fånga den läckra "kamelontfärgen" som skiftar mellan grönt och lila utan att lyckas.
S 868 är modellen och året är 1998. En funktion som ger minnen är valet att aktivera minutsignal vid samtal för att påminna om kostnaden.
6 kronor per minut kostade det att ringa Telia Refill innan kl. 18:00 då det sjönk till 2 kr.
Foto: Samsung Galaxy S23
![]()
Foto: Samsung Galaxy S10
![]()
Nästa steg för er blir "Attack on Titan "?Ghibli filmerna är fantastiska, sett mycket med systerdottern och nu är dottern gammal nog för att börja uppskatta dom
Fina bilder, fina priser!Prisutdelning!
Kul att vi återigen fick in så många grymma bidrag!
Juryn har beslutat följande resultat:
1:a pris Fickkniv från Smyckeboden.se
![]()
Motivering: "Fredagsmys med familjen - family first!”
@frommywrist
![]()
![]()
2:a pris 1000kr Uret.se presentkort
![]()
Motivering: "Än en gång en läcker fredagsbild som får Batman att längta hem till Sverige”
@Lesa
![]()
3:e pris 250 kr Bokus.se presentkort
![]()
Motivering: "Fredagsvärme deluxe”
@Corde
![]()
@frommywrist vänligen lägg ett PM till mig med dina uppgifter så vi kan skicka hem priset till dig!
@Lesa och @Corde vänligen PMa @Sthlm-Nicklas
Tack så mycket för dettaPrisutdelning!
![]()
@frommywrist
![]()
![]()
![]()
Motivering: "Än en gång en läcker fredagsbild som får Batman att längta hem till Sverige”
@Lesa
![]()
![]()
@Corde
![]()
@frommywrist vänligen lägg ett PM till mig med dina uppgifter så vi kan skicka hem priset till dig!
@Berns gola nu!Men vem var det som fakking testade? Berätta vem det var!!!
![]()
Det var det värsta. Tack så mycketPrisutdelning!
![]()
@frommywrist
![]()
![]()
![]()
@Lesa
![]()
![]()
@Corde
![]()
Prisutdelning!
![]()
@frommywrist
![]()
![]()
![]()
@Lesa
![]()
![]()
@Corde
![]()