• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Alldeles riktigt.
Det är min handledsmodell💛
(Med vitguld😉)
Läskigt vad folk har koll på det här forumet - undrar hur ;)?
IMG_6897.jpeg

Läskigt vad folk har koll på det här forumet - undrar hur ;)?

Vissa händer, armar och handleder här på KS har jag nog ärligt talat bättre koll på än mina egna. De senare lyser oftast med sin frånvaro på mina klockfoton. Framförallt så här års då de är vinterbleka. Gör ett undantag nedan. Memorera nu handens utseende så att du har koll på om jag använder en stunt-hand i något kommande inlägg. Klockan är dock densamma så länge mars månad pågår.

IMG_7721.jpeg
IMG_7725.jpeg

Vissa händer, armar och handleder här på KS har jag nog ärligt talat bättre koll på än mina egna. De senare lyser oftast med sin frånvaro på mina klockfoton. Framförallt så här års då de är vinterbleka. Gör ett undantag nedan. Memorera nu handens utseende så att du har koll på om jag använder en stunt-hand i något kommande inlägg. Klockan är densamma så länge mars månad pågår.

IMG_7721.jpeg
IMG_7725.jpeg
Din finns redan i arkivet 😂

Varje ålder har sin tjusning. Älskar verkligen att han nu är i den åldern att vi tillsammans kan uppskatta vissa filmer. Har kört harry Potter, sagan om ringen, Jurassic park, transformers, Star Wars osv med alla serier, spin offer osv
Håller med. Det är kul att dela filmupplevelser med barnen. Min äldsta dotter har introducerat mig i världen av filmer från studio Ghibli. Blir det månne nästa steg för er också?

Tillbaka
Topp