Läskigt vad folk har koll på det här forumet - undrar hurAlldeles riktigt.
Det är min handledsmodell
(Med vitguld)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läskigt vad folk har koll på det här forumet - undrar hurAlldeles riktigt.
(Med vitguld)
Luring där.Alldeles riktigt.
(Med vitguld)
Verkligen. Stasi framstår som rena amatörer i jämförelse.Läskigt vad folk har koll på det här forumet - undrar hur?
![]()
Gjorde vi i julasJag och frugan tog en 5km promenad imorse och kidsen cyklade med. Så nu är man värd lite sofftid. Jag och grabben fortsätter vårt Marvel-maraton. Kör kronologisk ordning, nu #22. Avengers Infinity wars
![]()
Varje ålder har sin tjusning. Älskar verkligen att han nu är i den åldern att vi tillsammans kan uppskatta vissa filmer. Har kört harry Potter, sagan om ringen, Jurassic park, transformers, Star Wars osv med alla serier, spin offer osvGjorde vi i julas
![]()
I dag ska vi fira pappas födelsedag! Men jag är nere i den ljuva södern så ofta det går.Vad förskaffas oss denna äran att du besöker oss?
Läskigt vad folk har koll på det här forumet - undrar hur?
Din finns redan i arkivetVissa händer, armar och handleder här på KS har jag nog ärligt talat bättre koll på än mina egna. De senare lyser oftast med sin frånvaro på mina klockfoton. Framförallt så här års då de är vinterbleka. Gör ett undantag nedan. Memorera nu handens utseende så att du har koll på om jag använder en stunt-hand i något kommande inlägg. Klockan är densamma så länge mars månad pågår.
![]()
![]()
Enligt reglerna får du polare. Skvallra nu!Det finns en tydlig ledtråd bara några kommenterar bakåt…
Eller förresten, vad får jag om jag avslöjar vem det var?![]()
Håller med. Det är kul att dela filmupplevelser med barnen. Min äldsta dotter har introducerat mig i världen av filmer från studio Ghibli. Blir det månne nästa steg för er också?Varje ålder har sin tjusning. Älskar verkligen att han nu är i den åldern att vi tillsammans kan uppskatta vissa filmer. Har kört harry Potter, sagan om ringen, Jurassic park, transformers, Star Wars osv med alla serier, spin offer osv