• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Nej jag orkar inte vänta nu sitter den på 🖤💛
image.jpg

1740755790699.gif

Dag 0

Är du trött på att @Berns aldrig åker på stryk? Tycker du att din kompis behöver en ordentlig uppsträckning?

GOOD NEWS!

Med start idag, fram tills 28/2 23:59 kan du köpa Batmans tjänster mot ett bidrag till MSD.

Gör såhär:
Donera 100kr eller mer till Min Stora Dag
Skriv här i tråden eller direkt till Batman i PM om du vill vara anonym.
Ange vem du vill ska få en kindvärmare samt eventuell motivering.
Du kan även köpa lavetten nu men få den utdelad vid ett senare tillfälle om du vill att det ska vara en surprise!

Begränsat till 10 lavetter per person!

(Vänligen observera att mottagaren i fråga inte automatiskt failar OWG)

// 🦇
Glöm nu inte att inhandla er ”Däng-för-peng” innan deadline löper ut ikväll! Många är redan sålda - vill ni verkligen riskera att få en smäll beställd av en polare utan möjlighet att ge tillbaks!?

Jag har faktiskt inte bestämt mig för om jag ska köra i år eller ej?! Känner inte samma sug och glädje som tidigare år av någon anledning. Får fundera till imorgon…

Pengarna går till en god sak!

Klart du ska vara med!! Suget kommer tillbaka😃

Säger detsamma, klart du ska vara med. Tänk så glad du blir av att få stimma runt med oss andra galningar 😁
Jaja… Jag är väl med i år igen då. Väljer att delta med en klocka jag faktiskt köpt från @Limeee 🤗
GS SBGN003. Aldrig känt mig så opeppad tidigare så det blir spännande att se hur det går.
IMG_7710.jpeg
IMG_8857.jpeg

4D0C32BD-AEA0-4981-99A7-6C88C3F1508D.jpeg

Tnr: 281725. Tydligen är han ute på AW å roar sig som vanlig " fladderlappen" så det är väl inte ännu time att syna vad som döjer sig under putsduken. Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Wohooo kul! Och bra klocka det där🤩
Ja vi hoppas på det 🤗 Brukar ju faktiskt vara rätt skoj så jag kommer nog i stämning.

Ja det är en riktigt bra klocka! En snabbjustering på länken och den hade varit 100% 🤌🏻
Sjukt nöjd med den. Och som jag sagt förut. Jag är jävligt tacksam att du la ut såna bilder som du gjorde så ingen annan hann köpa den före mig 🤣 Såg ju helt kraschad ut då men irl är den inte ens i närheten av lika fuckad 😬

Sista timmarna innan deadline, men nu är jag också med!
I år blir det en Citizen Newmaster från 1965 med en fantastiskt charmig Jet-rotor (som tyvärr gömmer sig bakom en solid caseback).
Har fortfarande inga ytterligare band, så det får bli en beställning de närmaste dagarna.
1000015510.jpg
1000015530.png

Tillbaka
Topp