Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glöm nu inte att inhandla er ”Däng-för-peng” innan deadline löper ut ikväll! Många är redan sålda - vill ni verkligen riskera att få en smäll beställd av en polare utan möjlighet att ge tillbaks!?Är du trött på att @Berns aldrig åker på stryk? Tycker du att din kompis behöver en ordentlig uppsträckning?
GOOD NEWS!
Med start idag, fram tills 28/2 23:59 kan du köpa Batmans tjänster mot ett bidrag till MSD.
Gör såhär:
Donera 100kr eller mer till Min Stora Dag
Skriv här i tråden eller direkt till Batman i PM om du vill vara anonym.
Ange vem du vill ska få en kindvärmare samt eventuell motivering.
Du kan även köpa lavetten nu men få den utdelad vid ett senare tillfälle om du vill att det ska vara en surprise!
Begränsat till 10 lavetter per person!
(Vänligen observera att mottagaren i fråga inte automatiskt failar OWG)
//![]()
Skulle valt Sjöö Sandström!Svårt att välja!
1-Sjöö Sandström Tungsten
2- Rolex Oyster 1930
3- Rolex Explorer ii
4- City 1970 tre kronor
![]()
Tack, får nog bli den! Den är ganska nyinkommen och sticker ut lite! @Mic1 det blir en Revue Centenaire från 1953Revuen var ju väldans fin
Edit: stavning
Jag har faktiskt inte bestämt mig för om jag ska köra i år eller ej?! Känner inte samma sug och glädje som tidigare år av någon anledning. Får fundera till imorgon…
Pengarna går till en god sak!
Klart du ska vara med!! Suget kommer tillbaka![]()
Jaja… Jag är väl med i år igen då. Väljer att delta med en klocka jag faktiskt köpt från @LimeeeSäger detsamma, klart du ska vara med. Tänk så glad du blir av att få stimma runt med oss andra galningar![]()
Wohooo kul! Och bra klocka det därJaja… Jag är väl med i år igen då. Väljer att delta med en klocka jag faktiskt köpt från @Limeee
GS SBGN003. Aldrig känt mig så opeppad tidigare så det blir spännande att se hur det går.![]()
![]()
Lovar du?Skulle aldrig missa detta, men tack för pingen!![]()
Kul med minst en Revue till!Anmäld med Revue på 16mm band, som jag bara har två av.
Tar emot tips på korta 16mm grisband.
Byter om nu för säkerhets skull, går från den största i samlingen till den minsta för maximal shock.
![]()
Nej jag orkar inte vänta nu sitter den på
![]()
![]()
Dag 0
Ja vi hoppas på detWohooo kul! Och bra klocka det där![]()
@bag @Vinterdykarn jag saknar val av klocka samt anmälningsavgift från er!
@Berns @Lesa @Shake&Bake @Mortadella @HampusJ @Fliegerchronograph🚁 @ThomasP @skyseeker @Roger_Mellie @Ljungen @Lacken @Bud66 @Meridius @Klockjägaren jag saknar val av klocka från er. Vänligen skriv tydligt märke och modell, jag kan inte gissa baserat på bild!
Tack!
//![]()
Råkar veta att du får en till i team GarminSe där. Den första Garmin i tråden?
![]()
![]()
Det var banne mig på tiden!Råkar veta att du får en till i team GarminHan postar straxt
![]()
Oyster 1930!Svårt att välja!
1-Sjöö Sandström Tungsten
2- Rolex Oyster 1930
3- Rolex Explorer ii
4- City 1970 tre kronor
![]()