Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur hög är din då denna är 15,9 mmSpöket laban, sjukt bra val och magiskt med gravyren på spännet!!
Fegisar? Om Mars ska vara ett lidande så kan jag pierca bröstvårtorna med fiskekrokar imorgon - känner en kille som har en kusin som kan sånt därFegisar! Precis som @Back skriver nedan är det alldeles för enkelt att köra med en Tudor. Jag själv har ju vunnit owg tre ggr tror jag, samtliga med Tudor![]()
De där bilderna vill vi se i alla fall@Notorious Niklas anmäler du dig inte kommer jag börja lägga upp bilder på vad jag gjorde med dina glasögon när de låg hemma hos mig…
Vafan är med då. Kör min king Seiko har precis betalat in
@bag @Vinterdykarn jag saknar val av klocka samt anmälningsavgift från er!
@Berns @Lesa @Shake&Bake @Mortadella @HampusJ @Fliegerchronograph🚁 @ThomasP @skyseeker @Roger_Mellie @Ljungen @Lacken @Bud66 @Meridius @Klockjägaren jag saknar val av klocka från er. Vänligen skriv tydligt märke och modell, jag kan inte gissa baserat på bild!
Tack!
//![]()
Beslutsångest in i det sista men det blev vinstklockan från 2024 ändå till slut: Epoch Automatic Calendar Candy Blue@bag @Vinterdykarn jag saknar val av klocka samt anmälningsavgift från er!
@Berns @Lesa @Shake&Bake @Mortadella @HampusJ @Fliegerchronograph🚁 @ThomasP @skyseeker @Roger_Mellie @Ljungen @Lacken @Bud66 @Meridius @Klockjägaren jag saknar val av klocka från er. Vänligen skriv tydligt märke och modell, jag kan inte gissa baserat på bild!
Tack!
//![]()
Forumet döptes om till KalsongSnack redan under OWGM 2022Anmäld. Betalt. Klockan redan på handleden.
![]()
@Mic1 kan skriva upp Tudor Chrono Heritage Black
![]()
Ser fram emot att se alla losers åka ut lika fort som Lädis får på sig kalsongerna på morgonen den 1a mars och sen sakta ta av sig dem den 1a april: OWG = One underWear Guy
![]()
ping @Mic1OWG för oss i tråden borde ju betyda One Watchband Guy!
Appropå band, det kom ett paket nyss...
![]()
Det hade ju varit en riktig utmaning att bära nånting annat än Garmin en månad annars @roosterman
Eller tvärt om, du hade kunnat bära en Garmin hela mars.
![]()
Herre gud! Den var... GULJaha, då var det snart dags att spänna fast den gula ankungen. 24/7 är målet, med undantag för att flytta den till utsidan av våtdräkt.
Game oooooon!
![]()
Har @Skeppsta och @Quercus robur anmält sig än??Skamvrån
Fail:
Bonus:
@burner 23/1
![]()
@Tactical trader 19/2
![]()
@Been @Skeppsta @Curler2 🥌 @Quercus robur @Kronvakten @NiklasF 20/2
![]()
@Curler2 🥌 20/2
![]()
@Nopplis 25/2
![]()
Jag slängde in mitt bidrag på min stora dag nyss. Vad mer behövs göras i år? La ut bilder här ovanför@bag @Vinterdykarn jag saknar val av klocka samt anmälningsavgift från er!
Tack!
//![]()
Lovar att den är gulare i verkligheten, for reelz.Herre gud! Den var... GUL![]()