• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

OWG klockan på och ställd! ✅

Självspäkningen kan börja 😬

IMG_3401.jpeg

Fegisar! Precis som @Back skriver nedan är det alldeles för enkelt att köra med en Tudor. Jag själv har ju vunnit owg tre ggr tror jag, samtliga med Tudor 🤗
Fegisar? Om Mars ska vara ett lidande så kan jag pierca bröstvårtorna med fiskekrokar imorgon - känner en kille som har en kusin som kan sånt där 👍🏻

En hel månad med en och samma klocka kräver karaktär och disciplin, oavsett klocka
IMG_0436.gif

@bag @Vinterdykarn jag saknar val av klocka samt anmälningsavgift från er!

@Berns @Lesa @Shake&Bake @Mortadella @HampusJ @Fliegerchronograph🚁 @ThomasP @skyseeker @Roger_Mellie @Ljungen @Lacken @Bud66 @Meridius @Klockjägaren jag saknar val av klocka från er. Vänligen skriv tydligt märke och modell, jag kan inte gissa baserat på bild!

Tack!

// 🦇
Beslutsångest in i det sista men det blev vinstklockan från 2024 ändå till slut: Epoch Automatic Calendar Candy Blue
Det är klart och betalt :)

Av någon oklar anledning fick jag för mig att jag skulle hoppa över OWGM i år, men med två timmar till godo tog jag förnuftet till fånga och anmälde mig 🥳

Efter att i fjol kört på det säkra kortet Rolex Explorer tänker jag i år ansluta mig till @roosterman Team G och köra med min G-Shock DW-5000R 💪

IMG_0821.jpeg

@bag @Vinterdykarn jag saknar val av klocka samt anmälningsavgift från er!

@Berns @Lesa @Shake&Bake @Mortadella @HampusJ @Fliegerchronograph🚁 @ThomasP @skyseeker @Roger_Mellie @Ljungen @Lacken @Bud66 @Meridius @Klockjägaren jag saknar val av klocka från er. Vänligen skriv tydligt märke och modell, jag kan inte gissa baserat på bild!

Tack!

// 🦇
Jag slängde in mitt bidrag på min stora dag nyss. Vad mer behövs göras i år? La ut bilder här ovanför

Tillbaka
Topp