• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Vinst ikväll! En jämn match, så extra kul.
1000024974.jpg

Det här är min första GS men har varit sugen på flera och klämt och känt på ett antal. Riktigt fina. Men precis som med alla klockor skulle man köpt fler tidigare, många av modellerna har ju blivit ohyggligt dyra. Men just SBGN003 och 005 t.ex ligger fortfarande väldigt rimligt beggade
Ja, det har de verkligen. Tittat många gånger på den du har också, gillar verkligen formen och utseendet. Men om man fick klockan man helst ville ha så behöver man ju inte samla längre och det vore ju hemskt 😉

Dag 16:1
Det här är ett exempel på japansk kvalité när den är som bäst.
Visst har Panasonic använt mycket plast i GD75an men det är en gedigen konstruktion och som jag misshandlat denna utan att den gett upp.
Vattenbad vid fisketur inga konstigheter, följande avtorkning mot stekhet glödlampa över natten smälte lite krom runt joysticken men annars okej.
Kast från fjärde våningen så långt det gick höll den också för. Men höjdpunkten är ändå de polyfoniska ringsignalerna samt mitt favomobilspel "Ball Game"
Året är återigen 2001 men denna gången är den inte bara en i samlingen.

Foto: Samsung Galaxy S23
1000013628.jpg

Foto: Samsung Galaxy S10
1000013630.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp