Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hann du fabriksåterställa din? Vi gjorde naturligtvis det och inte sett någon info än om hur man ska lösa problemet dåHurra, Chromecasten funkar igen!
![]()
Nix, lät dem bara sitta kvar. En fix för er lösningsorienterade männsikor som tog tag i problemet är visst på G såg jag i PC för allaHann du fabriksåterställa din? Vi gjorde naturligtvis det och inte sett någon info än om hur man ska lösa problemet då
Ja, det har de verkligen. Tittat många gånger på den du har också, gillar verkligen formen och utseendet. Men om man fick klockan man helst ville ha så behöver man ju inte samla längre och det vore ju hemsktDet här är min första GS men har varit sugen på flera och klämt och känt på ett antal. Riktigt fina. Men precis som med alla klockor skulle man köpt fler tidigare, många av modellerna har ju blivit ohyggligt dyra. Men just SBGN003 och 005 t.ex ligger fortfarande väldigt rimligt beggade
Med sönerna på en söndagssväng
Det var ”svalt” och låg snö kvar i skuggan
![]()
![]()
Har några favoriter t.ex:Hur många älskar ps1 nuförtiden?
![]()
Det är bara att kämpa på. Hade en liknande start förra veckanIncheckning dag 17, tidig start med vab idag
![]()
Och en perfekt morgon när klockan matchar soluppgångenGod morgon
Ny vecka, nya chanser att få sparken
![]()
![]()
Hej! Kul! Ja ja såg att den försvann. Ska bli kul att se den i tråden så småningom.@Delgada Den köpte jag direktKommer säkerligen till användning. Lovar att köra den på OWG nästa år.
(edit: snacka om sprontanköp.. har 4st olika vintage klockor påväg in nu. det blir en jobbig avslutning av OWG..)