• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Dags för ett bandbyte. Byter till ett blått dykargummi. Mörkblått och brons ger ändå rätt bra maritim look.
20250316_155424.jpg
20250316_155437.jpg

Frugis köpte Icas senast… jag är skeptisk!
Dock anser jag att Felix är helt okej 🤷‍♂️ inte Heinz men helt okej.
Jag hade skickat ut både ketchup och kärring! Min fru föredrog Felix när vi träffades. Men snart nog kom hon in på bättre tankar och är nu en förespråkare för Heinz.
Stor flaska, vad annars?
Helt rätt. Små kan vara bra att ha för diverse utflykter och liknande

Jag hade skickat ut både ketchup och kärring! Min fru föredrog Felix när vi träffades. Men snart nog kom hon in på bättre tankar och är nu en förespråkare för Heinz.

Varit stor förespråkare för Heinz jag med, men blivit lite skeptiskt på sistone pga vad 🍊 håller på med där borta. Synd bara att deras ketchup trumfar det mesta 🤷‍♂️

Jag växte själv upp i en blandad familj. Farsan gillade Heinz, morsan brukade köpa Felix. De skiljde sig efter några år. Det kan iofs ha funnits annat som spelade in...

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp