Exakt! Karaktär är bortkastat. Klockor är 4-ever.Det man saknar i karaktär kan man kompensera på handleden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt! Karaktär är bortkastat. Klockor är 4-ever.Det man saknar i karaktär kan man kompensera på handleden
Lady Deadpool undrade varför ni inte skickade några till oss (läs, henne då jag inte gillar varken mandelmassa eller grädde)
SeikonDag 16. Finns lite annat göttigt att välja på man jag står emot frestelsen!
Dagens pappa-skämt: varför sjönk inte mobilen? Den hade SIM-kort.
![]()
![]()
Hade vi bara vetatLady Deadpool undrade varför ni inte skickade några till oss (läs, henne då jag inte gillar varken mandelmassa eller grädde)
Om du ska ta en liten eller stor flaska Heinz?Tar viktiga beslut här i ketchuphyllan
![]()
Frugis köpte Icas senast… jag är skeptisk!Om du ska ta en liten eller stor flaska Heinz?
Stor flaska, vad annars?Om du ska ta en liten eller stor flaska Heinz?
Jag hade skickat ut både ketchup och kärring! Min fru föredrog Felix när vi träffades. Men snart nog kom hon in på bättre tankar och är nu en förespråkare för Heinz.Frugis köpte Icas senast… jag är skeptisk!
Dock anser jag att Felix är helt okejinte Heinz men helt okej.
Helt rätt. Små kan vara bra att ha för diverse utflykter och liknandeStor flaska, vad annars?
Varit stor förespråkare för Heinz jag med, men blivit lite skeptiskt på sistone pga vadJag hade skickat ut både ketchup och kärring! Min fru föredrog Felix när vi träffades. Men snart nog kom hon in på bättre tankar och är nu en förespråkare för Heinz.
Helt rätt. Små kan vara bra att ha för diverse utflykter och liknande
Jag växte själv upp i en blandad familj. Farsan gillade Heinz, morsan brukade köpa Felix. De skiljde sig efter några år. Det kan iofs ha funnits annat som spelade in...Jag hade skickat ut både ketchup och kärring! Min fru föredrog Felix när vi träffades. Men snart nog kom hon in på bättre tankar och är nu en förespråkare för Heinz.
Helt rätt. Små kan vara bra att ha för diverse utflykter och liknande