Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag blir nästan irriterad på dina vassa bilder. Men bara nästanHur vilar era OWG-klockor när det är dags för skönhetssömnen?
Min bor på ett klockställ signerat vår egen @rstattin
![]()
![]()
Nu fick jag ju feeling att kanske göra någon flerHur vilar era OWG-klockor när det är dags för skönhetssömnen?
![]()
![]()
Tackar!Det jag saknar mest i klockväg just nu är känslan av en länk runt handleden. Jag har kanske någon sådan som skulle passa på OWG-klockan?
![]()
Manschettknappar använder jag sällan men har desto fler. Vi kör ett par till, om inte annat så för dig @Curler2 🥌. Dessa kommer från Norrlands Dragonregemente, aka K4.
![]()
Rättelse: morgondagens 1a pris är en överraskning från Watchwear.se / @FeskarnFredagstävling!![]()
Imorgon är det dags igen! Ni kan reglerna nu va? Man har imorgon fredag klockan 00:00-23:59 på sig att posta sitt bidrag och så kör vi prisutdelning under lördagen efter att juryn sammanträtt. Varje vecka är det som ni vet nya priser och ett nytt tema.
Veckans tema är: Vårdagjämning
Vad tävlar man om?
1a pris: Överraskningspris från Watchwear.se / @Feskarn
2a pris: Presentkort på 1000kr hos Uret.se från @Sthlm-Nicklas
3e pris: Presenkort på 250kr hos Bokus.se från @Sthlm-Nicklas
Regler:
Max ett bidrag per deltagare och vecka
Bilden måste vara tagen samma dag som tävlingen pågår.
Inlägget måste postas under fredagen kl 00:00-23:59
Inlägget måste innehålla OWG-klockan på något sätt.
Inlägget får max bestå av 2 bilder (tex en bild där klockan inte är med i fokus/alls och en bild på klockan)
Man måste tagga sitt inlägg, denna veckan kör vi #vårbild (gör det lättare för juryn att hitta)
Låt kreativiteten flöda!
Då kanske man får feeling att köpa enNu fick jag ju feeling att kanske göra någon flerriktigt fina bilder
![]()
Då ska jag hålla dig uppdaterad om det blir någotDå kanske man får feeling att köpa en![]()
Såhär får min sova nu i mars.Hur vilar era OWG-klockor när det är dags för skönhetssömnen?
![]()
![]()
Vi har iaf pratat ut om det inträffade och jag både tror och hoppas att hon talar om nästa gång hon har sönder något som är pappas.
Bra att din dotter berättade vad som hänt. Kan mycket väl förstå hennes känsla när klockan gick sönder och vad hon sedan gjorde. Bra relationer till sina barn och närmaste är viktigare än alla klockor tillsammans. Fint hanterat av dig och bra att du delade det hela med oss.
Men mellan oss alla här på Klocksnack kan jag erkänna att jag inombords inte var helt nöjd![]()
Här vilar min iaf. På herrbetjäntens hyllaHur vilar era OWG-klockor när det är dags för skönhetssömnen?
![]()
![]()
Hur vilar era OWG-klockor när det är dags för skönhetssömnen?
![]()
![]()
Den är givetvis på 24/7.Hur vilar era OWG-klockor när det är dags för skönhetssömnen?
![]()
![]()
Hur vilar era OWG-klockor när det är dags för skönhetssömnen?
![]()
![]()
Välkommen till nattskiftet!Avslutar dagen lite senare än normalt…
![]()