• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

BBBADA02-7B6D-456A-B18B-BE488D3E9A6A.jpeg

Gokväll. Tnr:201741. Kvällsspis med frun. Japansk räksallad. Flappen har börjat använda sitt kontaktnät för att jaga OWG syndare. Kommisarie James "Jim" Gordon spanar åt flappen numera. Ha ´re bäst// 🧐

Senast ändrad:
Ny dator? 🤔 Något spännande med den eller mest standard?
Jobbdator, så måste installera allt som jag behöver för att kunna jobba. 😅
WSL, massa ssh-nycklar och certifikat, VSCode, program för databasåtkomst via GUI, blabla. :D
Så ingen dator att pwna n00bs med, min tid som gamer är förbi sen jag loggade ut från WoW för 14 år sen den siste mars (men vem räknar 🤷‍♂️)

Jobbdator, så måste installera allt som jag behöver för att kunna jobba. 😅
WSL, massa ssh-nycklar och certifikat, VSCode, program för databasåtkomst via GUI, blabla. :D
Så ingen dator att pwna n00bs med, min tid som gamer är förbi sen jag loggade ut från WoW för 14 år sen den siste mars (men vem räknar 🤷‍♂️)
Finns mycket mer än wow, aldrig spelat det själv, stolt "gamerdad" 🫣😅😅
Ja, att sätta upp ny jobbdator tar tid, inte lika avancerat för oss men tog nästan en hel dag efter min hdd kraschade och fick börja om på nytt. Man blir förvånad över hur många olika program man använder i sitt jobb ibland 😅

Finns mycket mer än wow, aldrig spelat det själv, stolt "gamerdad" 🫣😅😅
Ja, att sätta upp ny jobbdator tar tid, inte lika avancerat för oss men tog nästan en hel dag efter min hdd kraschade och fick börja om på nytt. Man blir förvånad över hur många olika program man använder i sitt jobb ibland 😅
Jo så är det ju men det var det som gällde sista tiden iaf, och lite Starcraft 2.

Haha nej eller hur, och så tror man att allt är klart, man lämnar tillbaka den gamla datorn och tre månader senare så "hm, nu behöver jag ju... fuuuuuuuuudge"

Fredagstävling!🌸 🌼

Imorgon är det dags igen! Ni kan reglerna nu va? Man har imorgon fredag klockan 00:00-23:59 på sig att posta sitt bidrag och så kör vi prisutdelning under lördagen efter att juryn sammanträtt. Varje vecka är det som ni vet nya priser och ett nytt tema.

Veckans tema är: Vårdagjämning

Vad tävlar man om?

1a pris: Överraskningspris från Watchwear.se / @Feskarn 🎁
2a pris: Presentkort på 1000kr hos Uret.se från @Sthlm-Nicklas
3e pris: Presenkort på 250kr hos Bokus.se från @Sthlm-Nicklas

Regler:
Max ett bidrag per deltagare och vecka
Bilden måste vara tagen samma dag som tävlingen pågår.
Inlägget måste postas under fredagen kl 00:00-23:59
Inlägget måste innehålla OWG-klockan på något sätt.
Inlägget får max bestå av 2 bilder (tex en bild där klockan inte är med i fokus/alls och en bild på klockan)
Man måste tagga sitt inlägg, denna veckan kör vi #vårbild (gör det lättare för juryn att hitta)

Låt kreativiteten flöda!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp