Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man kan ana vissa likheterAlltså att ett band kan göra så stor skillnad på samma ur!
Tack @Crentus för snabb och bra leverans!
![]()
Ny dator?Nästan satt upp nya datorn färdigt idag.
Då får man jobba lite med sånt man borde gjort under dagen nu istället.
![]()
Jobbdator, så måste installera allt som jag behöver för att kunna jobba.Ny dator?Något spännande med den eller mest standard?
Finns mycket mer än wow, aldrig spelat det själv, stolt "gamerdad"Jobbdator, så måste installera allt som jag behöver för att kunna jobba.
WSL, massa ssh-nycklar och certifikat, VSCode, program för databasåtkomst via GUI, blabla.
Så ingen dator att pwna n00bs med, min tid som gamer är förbi sen jag loggade ut från WoW för 14 år sen den siste mars (men vem räknar)
Jo så är det ju men det var det som gällde sista tiden iaf, och lite Starcraft 2.Finns mycket mer än wow, aldrig spelat det själv, stolt "gamerdad"
Ja, att sätta upp ny jobbdator tar tid, inte lika avancerat för oss men tog nästan en hel dag efter min hdd kraschade och fick börja om på nytt. Man blir förvånad över hur många olika program man använder i sitt jobb ibland![]()
@atmosfarsvetareInte hört från @Charlie2k14 sen 1/3 trots upprepade kontaktförsök. Vad säger folket?
- Kill him!
- Let him live
![]()