• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

9F7B40C6-872F-498D-A3B6-13E33DC68E5D.jpeg

Tnr: 211227. En kall pilsner i solen efter en god lunch är inte helt fel å flappen har säkert på sig ett par av dessa under dagen eller ”rockar sockorna” med joker? Ha’re bäst//🧐

Senast ändrad:
I got you @Mic1
"FN har utlyst 21 mars till Världsdagen för Downs syndrom. Syftet med dagen är att öka allmänhetens medvetenheten om syndromet.

I Sverige och i flera andra länder uppmärksammar man Världsdagen för Downs syndrom med att Rocka sockorna. Genom att ta på dig olika strumpor den 21 mars är du med på att uppmärksamma människor med Downs syndrom och slår ett slag för alla människors lika värde och rättigheter."

Dag 21. Tog halvdag idag för att ta med sonen till fjärilshuset. Där var det vårkänslor bland sköldpaddorna. Världens sötaste stön har de också, de små snuskhumrarna.

Sonen fick springa av sig lite medan jag försökte fota klockan. Gick väl sådär, men duger som incheckningsbild i alla fall! Får se om jag får ihop en vårbild senare idag.

Dagens pappa-skämt: Jag blev avskedad från jobbet på banken idag. Jaha, varför då? En gammal dam bad mig kolla hennes balans, så jag knuffade till henne.

IMG_1239.jpg
IMG_1236.JPG

Checkar in från kontoret och laddar för helg. Helt värdelöst men har ett teamsmöte 14:00! Annars skulle jag redan varit på väg hem! Väldigt produktiv och givande vecka. Slutade även dagen med att dra in ett större projekt i vårt grannland i väst 🇳🇴 Så jag om någon har förtjänat att sluta tidigt. Men icke, jag håller fanan högt och sätter ribban för övriga kollegor 😬
IMG_9019.jpeg

IMG_7248.jpeg
Checkar in dag 21. Börjat sakna min tudor :(

Komsi komsi

Luften lättare, solen varmare..

Eftermiddagens ur. 😎
IMG_8385.jpeg

Komsi komsi

Eftermiddagens ur. 😎
IMG_8385.jpeg
Sluta försöka locka över hederligt folk till The Lime Side 😠

Fredagstävling!🌸 🌼

Imorgon är det dags igen! Ni kan reglerna nu va? Man har imorgon fredag klockan 00:00-23:59 på sig att posta sitt bidrag och så kör vi prisutdelning under lördagen efter att juryn sammanträtt. Varje vecka är det som ni vet nya priser och ett nytt tema.

Veckans tema är: Vårdagjämning

Vad tävlar man om?

1a pris: Överraskningspris från Watchwear.se / @Feskarn 🎁
2a pris: Presentkort på 1000kr hos Uret.se från @Sthlm-Nicklas
3e pris: Presenkort på 250kr hos Bokus.se från @Sthlm-Nicklas

Regler:
Max ett bidrag per deltagare och vecka
Bilden måste vara tagen samma dag som tävlingen pågår.
Inlägget måste postas under fredagen kl 00:00-23:59
Inlägget måste innehålla OWG-klockan på något sätt.
Inlägget får max bestå av 2 bilder (tex en bild där klockan inte är med i fokus/alls och en bild på klockan)
Man måste tagga sitt inlägg, denna veckan kör vi #vårbild (gör det lättare för juryn att hitta)

Låt kreativiteten flöda!
Glöm inte att skicka in er vårbild innan dagen är slut för en chans att vinna eminenta priser från Watchwear.se och @Sthlm-Nicklas! 🌼

Komsi komsi

Eftermiddagens ur. 😎
IMG_8385.jpeg
Jag må va dum.
Men så dum är jag inte 🙄😬

Tillbaka
Topp