• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Bäst du ställer dig i närmsta dörr! 😇

eltete-fail.gif

Lugnt, jag håller koll så ingen OWG-fail eller annat löst patrask kommer in här.
1000039223.jpg

Sent beslut men jag är på. Man kan väl sätta upp sig imorgon?

Den bättre hälften får välja:
Triwa sea shepherd
Swatch cowbell...

Kaffet imorgon bitti är beslutspunkt. Min gissning är att det blir Swatch
Jag tänker att vi gör så här:
@Mic1
Sätt upp Robin på Swatchen så har vi löst hans beslutsångest. 👍
@RobinW
Swisha in anmälningsavgiften och hälsa frugan att hon valde rätt😉😁

Fan, min Camel hann inte bli klar i tid! Satans Ur & Penn hade skrivit fel nummer till mig, så den har legat orörd i flera veckor i väntan på mitt godkännande 🙄

MEN! Anmäler mig såklart ändå. Lite tråkigt val, men kör min Explorer II. Failade med den 2023 (tror jag det var). Så nya tag i år! Nu kör vi! 😎

OWG.png

IMG_1073.jpeg

Har aldrig gett mig in på det här förut och vet redan att jag kommer att misslyckas, men en femhundring till ”Min stora dag” är klart värd en örfil av Läderlappen (han hette ju så på sextiotalet när jag började läsa seriemagasin 🙂).
Klockan är mitt senaste inköp, en Garmin Fenix 8 51 Amoled från Klockmaster Fältöversten.

IMG_9706.jpeg

Bonus: Alle bør stille klokken etter en referanse tid kl. 23:59:59 i dag, og se hvor nøyaktig / unøyaktig klokken går etter 31 dager på armen. Håper jeg er innen 3 minutter. Hva tro du din klokke avviker fra referansetid etter 31 dager?

31 dager er 2.678.400 sekunder.

Tillbaka
Topp