Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1 av 3 är inte så pjåkigt av hustrunVåffeldagen igår blev förflyttad till idag. Kidsen har rätt mycket aktiviteter på tisdagar och idag var det ledigt för båda två så vi körde nu istället. Pappa åt stekt prinskorv, stekt potatis och stekt ägg istället. Så alla mätta, nöjda och glada. Frun verkar iofs endast vara mätt men så är det ibland![]()
![]()
Nää man får vara glad för det lilla som frugan brukar säga1 av 3 är inte så pjåkigt av hustrun![]()
Inte så många incheckningar men har klarat mig utan svårigheter hittills. Fantastisk klocka den här CWC.@Eboz vad har du på handleden egentligen? Längesen vi hörde från dig![]()
+1 på den, tveklöst. Det har ätits otaliga tjocka grillkorvar med Västervikssenap på 90-talet i Tjusthallen på VIK:s hemmamatcherKan vi släppa ketchupdiskussionen nu och hitta nya saker att vara oense om.
Tänkte senap.
Mitt val är enkelt, och det är nog inte mycket att vara oense om heller då jag vet att de flesta håller med mig.
![]()
![]()
Norska Idun är den tveklöst bästa. Håller du med @loevhagen?Kan vi släppa ketchupdiskussionen nu och hitta nya saker att vara oense om.
Tänkte senap.
Mitt val är enkelt, och det är nog inte mycket att vara oense om heller då jag vet att de flesta håller med mig.
![]()
![]()
Stridsvagn 103. Lite speciell utan torn, men för sin tid ändå duglig. Byggde den i plast i ungdomen, en Tamiya i skala 1/35, tror jag minsann.![]()
Go eftermiddag. Tnr:261448. Nyss klar med lite svensk historiskt stål i skala 1/72 å frun har ropat "gofika" = Kaffe å bulla står strax på köksbordet. Ha´re bäst //![]()
Sicken fin klocka!!Nej men hoppsan
Det trillade visst in ett lite pakääät
![]()
![]()
![]()
Snygg! Varför vänta, på med den!!!!Nej men hoppsan
![]()
![]()
![]()
Ingen kommer ihåg en fegis, kom igen nuNej men hoppsan