• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

56CF6006-F694-46F4-8859-CCD19BDEF14B.jpeg

Go eftermiddag. Tnr:261448. Nyss klar med lite svensk historiskt stål i skala 1/72 å frun har ropat "gofika" = Kaffe å bulla står strax på köksbordet. Ha´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Följande utspelar sig 26:e Mars mellan 16:00 och 17:00
Jack har snappat upp ett rykte om att fail-tråden kommer att toppa upp det som saknas upp till 100.000 när mars nått sin ände. Kan det vara så att det hela tiden har varit motivet bakom fail-tråden och att ändamålet därmed kan anses rättfärdiga medlen?

Kommer någon från fail-tråden närvara under kvällens sammanträde på "Clubhouse"?? Bauer måste återigen hitta en väg in!

6 dagar kvar...
GridArt_20250326_161426495~2.jpg

Våffeldagen igår blev förflyttad till idag. Kidsen har rätt mycket aktiviteter på tisdagar och idag var det ledigt för båda två så vi körde nu istället. Pappa åt stekt prinskorv, stekt potatis och stekt ägg istället. Så alla mätta, nöjda och glada. Frun verkar iofs endast vara mätt men så är det ibland 🤷🏼‍♂️
IMG_9064.jpeg

Våffeldagen igår blev förflyttad till idag. Kidsen har rätt mycket aktiviteter på tisdagar och idag var det ledigt för båda två så vi körde nu istället. Pappa åt stekt prinskorv, stekt potatis och stekt ägg istället. Så alla mätta, nöjda och glada. Frun verkar iofs endast vara mätt men så är det ibland 🤷🏼‍♂️
IMG_9064.jpeg
1 av 3 är inte så pjåkigt av hustrun 😂

Det var ett tag sedan jag checkade in, det var motigt rent allmänt i helgen och här hemma blev det lite stökigt då vår tik bestämde sig för att hon ville börja valpa tidigare än planerat!
Det resulterade i ett akut kejsarsnitt och tyvärr bara en valp som klarade sig men så är det ibland 😢

Mamman, valpen, jag och OWG-klockan kämpar på från valplådan! ☺️

IMG_0970.jpeg

Kan vi släppa ketchupdiskussionen nu och hitta nya saker att vara oense om.
Tänkte senap.
Mitt val är enkelt, och det är nog inte mycket att vara oense om heller då jag vet att de flesta håller med mig.
20250326_180544.jpg
20250326_180801.jpg
+1 på den, tveklöst. Det har ätits otaliga tjocka grillkorvar med Västervikssenap på 90-talet i Tjusthallen på VIK:s hemmamatcher 😍 Jag säger bara Krister Keisu, Pelle Hånberg, Daryn Fersovich m.fl. 😊

Tillbaka
Topp