Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool björnfitta men tyvärr bryter ditt bidrag mot regel #2Nuså borde jag väl kunna vara med på rätt dag
#Guldkant![]()
![]()
Bilden måste vara tagen samma dag som tävlingen pågår.
Och ingen Fladdersmisk fick jag.Cool björnfitta men tyvärr bryter ditt bidrag mot regel #2
Är detta torkpappret som dom som spelat bort sina pengar får för att torka tårarna?Och ingen Fladdersmisk fick jag.
Nåväl LasVegas levererar iallafall kalla drinkar och mumsiga doughnuts....![]()
![]()
De gånger vi har köpt städning så får jag alltid gå ett varv runt i lägenheten och ställa i ordning allt…. Visst är det skönt att det är städat men jag har lite OCD och tycker allt ska ligga på sin plats och i rätt riktning/vinkel.Lyxfredag! Vi kör hemstäd varannan fredag och idag är det dags igen. Helgkänslan är alltid najs. Men det blir lite extra najs när man kommer hem till ett skinande rent hus. Funderade även igår på om man skulle lägga ut en annons på GS efter owg. Insåg att det är ju jättedumt för jag gillar den verkligen. Men det är nog ganska vanligt efter owg?! Likadant runt 2023 eller när det var? Då åkte min panna ut på annons efter owg. Men den här GS får nog ligga och marinera sig i lådan ett tag istället.![]()