Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ahh. Missade att @RobinW renan klarat hela mars med dan. Min(min frus) får inte så mycket handledstid@RobinW har ett så jävla pannben, han har ju redan kört den ett år och lyckats OCH KÖR IGEN! Efter en dag blev jag hotad med skiljsmässa, att sova under bar himmel i marsväder och mycket mer. Förstår inte hur hans bättre part VÄLJER den frivilligt! Hedersomnämnande redan dag 1
Jag får erkänna att den känns enkel att ha på sig efter förra årets klocka som så vänligt donerades av @Highvalley .@RobinW har ett så jävla pannben, han har ju redan kört den ett år och lyckats OCH KÖR IGEN! Efter en dag blev jag hotad med skiljsmässa, att sova under bar himmel i marsväder och mycket mer. Förstår inte hur hans bättre part VÄLJER den frivilligt! Hedersomnämnande redan dag 1
Att anmäla sig är en aktivitet och att välja klocka är en annan. Igår orkade jag bara med den ena. Idag orkar jag med den andra.
Ett mycket intressant val av klocka som känns mer aktuellt idag än kanske någonsin. Här vill vi höra mer!Då var det dags att presentera mitt val av klocka i årets OWG March. Det kräver egentligen mer text än vad jag nu hinner skriva så jag får komplettera beskrivningen av mitt motiv till detta val framöver.
Klockan kommer från Praesidus, en amerikansk klocktillverkare som aktivt stödjer militära veteranorganisationer genom att donera 5% av sin försäljning till sådana.
Den modell jag har valt hedrar en tid och händelse då USA aktivt stödde Europa i kampen mot en krigförande nation och då amerikanska presidenter gick att lita på och inte satte egna intressen i första hand.
![]()
Den klocka som jag kommer att bära under hela mars månad är Praesidus Utah Beach A-11. Lycka till alla OWG-kämpar!
![]()
![]()
![]()
Blev uppmärksammad här hemma att datumet inte var rätt ställtDå är vi igång
![]()
Lycka till alla!
TGN?Dag 1, Supertaggat.![]()