Fick åka hem från jobbet idag med migrän. Så det var den festliga sista dagen av owgm. Blir kanske att jag är med och lyssnar ikväll. Blir nog inte så aktiv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Krya skallen! Hoppas du orkar vara med på ett hörn i allafall ( @roosterman får scrolla lite försiktigare på musen)Fick åka hem från jobbet idag med migrän. Så det var den festliga sista dagen av owgm. Blir kanske att jag är med och lyssnar ikväll. Blir nog inte så aktiv.
![]()
Hoppsan, jag satt på restaurangen runt det hörnet.Funderar på om det är:
-läskunnigheten
-läsförståelsen
eller om folk helt enkelt skiter i skyltningen dock kan dom ju vara dyslektiker också. (Då ska jag inte gnälla)
![]()
![]()
Cyklade du?Hoppsan, jag satt på restaurangen runt det hörnet.![]()
Texten är ju för snäll. Hade varit bättre om det stod:Funderar på om det är:
-läskunnigheten
-läsförståelsen
eller om folk helt enkelt skiter i skyltningen dock kan dom ju vara dyslektiker också. (Då ska jag inte gnälla)
![]()
![]()
Kunde ha spänt fast den på huvudet som ett pannband?Sista OWG-löpningen avklarad. Ska bli skönt att slippa hålla träningsklockan i handen.
![]()
308?Nu hoppas jag verkligen att det inte var @Urkvinnan bil jag köpt! Men jag hittade ingen rattmuff i den.![]()
Och det säger du nu. Nästa år kanskeKunde ha spänt fast den på huvudet som ett pannband?![]()