Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan vara att jag inte berättat om den, igår jobbade jag 12h pass och idag också. Smällen blir väl imorgon när hon ser mig med den påAlltså,om Cowbell fick frugan att hota med skilsmässa men hon går med på kamelen?
Nästan så jag borde testa kamelen nästa år, den känns svårare än cowbell!
Du kanske skrivit om det tidigare i tråden men visst är det sand från Utah Beach i urtavlan?![]()
Kan vara att jag inte berättat om den, igår jobbade jag 12h pass och idag också. Smällen blir väl imorgon när hon ser mig med den på![]()
Nej, har inte hunnit med pga jobb och annat. Kommer att skriva mer om både klockan och varför jag valde den till årets OWG March tids nog, men visst är det sand från Utah Beach i ett tunt mellanliggande lager av urtavlan. Inte i urverket dock, det tickar på som det skall.
![]()
Såg den matchen på telefonen klockan typ 04 i Costa Rica, jag va ensam i klacken.Var på den matchen. Man får leva på det minnet nu för tiden
Inget dåligt minne det hellerSåg den matchen på telefonen klockan typ 04 i Costa Rica, jag va ensam i klacken.