• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Dag 2 - God morgon/förmiddag alla solstrålar!
Hör skidåkare stånka på i teven i bakgrunden, då smakar kaffet och köttbullemackorna extra bra.
1000039292.jpg

Du kanske skrivit om det tidigare i tråden men visst är det sand från Utah Beach i urtavlan? 😊

Nej, har inte hunnit med pga jobb och annat. Kommer att skriva mer om både klockan och varför jag valde den till årets OWG March tids nog, men visst är det sand från Utah Beach i ett tunt mellanliggande lager av urtavlan. Inte i urverket dock, det tickar på som det skall.

IMG_3983.jpeg

Bandbyte och 15 kilometer marschträning avklarat. Känns skönt bägge delarna. Kroppen har fått sitt och första generationens band från KS Explorers Club gör sig bra på Speedmastern.

IMG_0665.jpeg

IMG_0666.jpeg

Hur många är vi förresten som kör någon form av Speedy i år? Jag tycker jag har sett både ”vanliga” och några Moonswatch i tråden.

Tillbaka
Topp