• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Dags för kommande veckans matlådor!

IMG_5945.jpeg
IMG_5946.jpeg

Glöm nu inte att lägga alldeles för många bud på @Glantzens välgörenhetsauktion, bara några timmar kvar!

Då har man kommit tillrätta på hotellet. Man borde väl gå o få en tapa eller till stranden o sola lite skulle de flesta tycka…
IMG_2995.jpeg

Inte jag dock 🙃 väljer en dokumentär av Saabs reordsättning på Talladegabanan ”The long run”.
IMG_2993.jpeg

Inte kan väl ett klockval få en sinnesförvirrad!? 😅

Här ligger dom och väntar på att bli testade…
IMG_8049.jpeg

Medans kör jag den här tråkiga jäkeln helt utan wrist presence…
IMG_8053.jpeg

S&S:en är ju en som jag tänkt att jag skulle vilja prova in mig på, så om du klarar den här utmaningen så lär den ju bli till salu i slutet av maj. Så jag hinner lagom spara upp pengar.

Själv är jag lite skeptisk till sockerfri med hallonsmak.

20250302_144630.jpg

S&S:en är ju en som jag tänkt att jag skulle vilja prova in mig på, så om du klarar den här utmaningen så lär den ju bli till salu i slutet av maj. Så jag hinner lagom spara upp pengar.

Själv är jag lite skeptisk till sockerfri med hallonsmak.

20250302_144630.jpg
Den lär bli till salu oavsett, så kom och köp vet jag😜 Helst nu så att du också kan frestas av att göra sorti och joina mig i OWG Fail-tråden som är en tidsfråga för min del…

Tillbaka
Topp