Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här ligger dom och väntar på att bli testade…
![]()
Medans kör jag den här tråkiga jäkeln helt utan wrist presence…
![]()
Jo, det tror jag ska vara ok. Är ju nästan som att det aldrig hänt…Om jag dessutom blundar och bara ser dom via mobilkameran men inte IRL borde det väl ändå vara ok? Batman sover väl ändå nu![]()
Jag tycker du klär bättre i svart. Blått är nog inte riktigt din färg. Men ta den som du trivs bäst i.Dykare på läder = läderdykare = nedan
![]()
![]()
Köpa? AbsolutHur var det nu Högt Ärade Herrar i ledningsgruppen @Mic1
Får man lov att prova eller köpa nya klockor som vackert får sova i sin låda till första April
Eller är det Streng Verboten som tysken skulle ha sagt?
Fotade tjuren lite bredvid en fin kaffemugg som syrran gjort i sin keramikstudio. Sambon gick förbi, gav mig en snedblick och frågade om hon ska ha det såhär i en månad nu.
![]()
Det var raka och snabba besked.Köpa? Absolut
Prova? Nope
Känns som du behöver lite fysisk motivation…Det var raka och snabba besked.
Då får jag nästan hoppas på att samtalet från LasVegas bara var en invit att tittaförbi på kaffe...
Anden är stark men köttet svagt....
Den lär bli till salu oavsett, så kom och köp vet jagS&S:en är ju en som jag tänkt att jag skulle vilja prova in mig på, så om du klarar den här utmaningen så lär den ju bli till salu i slutet av maj. Så jag hinner lagom spara upp pengar.
Själv är jag lite skeptisk till sockerfri med hallonsmak.
![]()
Jodå...Fotade tjuren lite bredvid en fin kaffemugg som syrran gjort i sin keramikstudio. Sambon gick förbi, gav mig en snedblick och frågade om hon ska ha det såhär i en månad nu.
![]()
Jodå...
![]()
Så jävla kassCheckar in dag 2 med min Reverso
![]()
Tack och hej för mig![]()
Note to self: ha inga nya klockor på väg in under mars