Den är så jävla bra! Beställd från Japan?Lunchpass i poolen. Inga problem för en ironman
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är så jävla bra! Beställd från Japan?Lunchpass i poolen. Inga problem för en ironman
![]()
Ja den är också ball. Velade lite mellan den och den silverfärgade. Den i plast är också ball och lite mer prisvärd. Tyvärr är den slutsåldRiktigt cool den där! Alltid gillat TIMEX också.
Blir lite sugen på den här:
![]()
Ironman 8-Lap Metal TW5M66500
HIT THE WALL WITH IT. There is a crazed cadre in this world rightfully called hardcores. For them there is the TIMEX IRONMAN. A watch with features designed to help them push themselves well beyond the limits of mere mortals. Legendaly and iconic a 100-meter water-resistant TIMEX IRONMAN 8-LAP...timexjapan.com
Ja jag beställde direkt från timex japan. Gick ganska snabbt att få hem den. Ca 1 vecka.Den är så jävla bra! Beställd från Japan?
Usch nu blev det jobbigt. Hade hoppats på en riktigt trasslig och omotiverande historia. Jag tänker intala mig själv att gummit förmodligen är för långt för mig och försöka släppa den.Ja jag beställde direkt från timex japan. Gick ganska snabbt att få hem den. Ca 1 vecka.
En kanna kaffe kan väl aldrig skada?Följande utspelar sig 3 Mars mellan 14:00 och 15:00
En antågande huvudvärk får Jack att misstänka förgiftning, kan en kanna kaffe hjälpa?!
29 dagar kvar...
![]()
En riktigt häftig klocka, har aldrig sett någonting liknande.På förekommen anledning några närbilder på min OWG-klockas sandfyllda tavla. Sanden kommer från en av landstigningsstränderna under "D-Day" i franska Normandie benämnd Utah Beach. Sanden ligger i ett tunt och hårdpackat nedre lager i urtavlan där denna markerar strandområdet i Frankrike. Den ovanpåliggande och delvis genombrutna tavlans djupblå del utgör vattnet i den Engelska kanalen. Idag är det den tredje dagen av utmaningen och för den som inte är bibliskt bevandrad kan jag informera om att Gud enligt Skapelseberättelsen på den tredje dagen skapade land och hav. Passande bilder alltså. Kämpa på klockkamrater!
![]()
![]()
![]()
Team Timex!Lunchpass i poolen. Inga problem för en ironman
![]()
Ja, bund känns ju lite... onödigtStackars @Limeee som for så illa av dykare på bund så han trillade ur tråden.
Idag är det emellertid planerat bandbyte till gummi.
Som plåster på såren får @Limeee förtroendet att välja vilket gummi som åker på idag.
Blir det mörkblått, ljusblått, svart, orange eller det somriga vita gummit.
![]()
(Alla kommer någon gång under månaden att sitta på, frågan är vilken som kommer först)
Jag kan låta meddela att kaffet hade fullgod verkan mot den förmodade förgiftningen, dags att återgå till uppdraget!En kanna kaffe kan väl aldrig skada?![]()
Ja, du ser!Jag kan låta meddela att kaffet hade fullgod verkan mot den förmodade förgiftningen, dags att återgå till uppdraget!
![]()
Det har jag inget emot. Jag kan nog vara ganska burdus när jag sätter den sidan tillTeam Timex!
Full förståelse om du inte vill bli förknippad med min burdusa moderna Timex
![]()
Bara jobb gör dig till en tråkig pojke.Följande utspelar sig 3 Mars mellan 14:00 och 15:00
En antågande huvudvärk får Jack att misstänka förgiftning, kan en kanna kaffe hjälpa?!
29 dagar kvar...
![]()
Ja det gäller att hitta rätt balans mellan jobb och fritidBara jobb gör dig till en tråkig pojke.
För mkt jobb för stackars Randy nedanJa det gäller att hitta rätt balans mellan jobb och fritid
![]()
Du är ju bara avundsjuk. Det är mänskligt.Ja, bund känns ju lite... onödigt![]()