Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag måste säga att jag gillar den där!!Checking in. Skönt med kortare måndagar.
![]()
Någon var alltså villig att spendera 100 av sina surt förvärvade kronor på att se dig bli batslappad. Tänk på det när du går och lägger dig ikväll
Allt för den goda sakens skull ju.Någon var alltså villig att spendera 100 av sina surt förvärvade kronor på att se dig bli batslappad. Tänk på det när du går och lägger dig ikväll![]()
Allt för den goda sakens skull ju.
Kan ta fler smällar för laget om så behövs
Ska ta ett snack med @Glantzen sen....
Kom igen nu, sluta streta emot och kom över till solskenetDag 3. Känns lika stabilt som väntat. Men är det inte typiskt att det man väntat på dyker samma dag som OWG börjar...? Så paket på väg. Nu gäller det bara att bita ihop.
![]()
Winners only pleaseKom igen nu, sluta streta emot och kom över till solskenet
OWG FAIL-tråden Mars 2025
1 hel dag får väl ändå anses vara godkänt?! Nån ska ju vara först ut! ❌ Efter 3 klockor som trillade in så fick det räcka för min del… Av med Reverson och på med den feta Omega Jedi 🏳️klocksnack.se
![]()
Lite uttråkad redan faktiskt men som sagt, lite vand och grejer på gång så nån vecka till borde inte vara några problemÄn så länge flyter allt på enligt plan här. För min del brukar det börja bli svettigt kring dygn 8-7. Trevlig kväll kamrater!
![]()
Den är faktiskt mycket trevlig, köpte den för OWG-mars. Men den fyller ut ett tomrum i laguppställning med lagom funkis, tunn och behöver ingen vidare service.Jag måste säga att jag gillar den där!!
Jag får väl hålla mig till imorgon åtminstone, den har inte kommit änKom igen nu, sluta streta emot och kom över till solskenet
OWG FAIL-tråden Mars 2025
1 hel dag får väl ändå anses vara godkänt?! Nån ska ju vara först ut! ❌ Efter 3 klockor som trillade in så fick det räcka för min del… Av med Reverson och på med den feta Omega Jedi 🏳️klocksnack.se
![]()
Du är varmt välkommen imorgon, Fail-tråden är öppet dygnet runt och där har vi en avslappnad stämning utan inblandning av fladdermössJag får väl hålla mig till imorgon åtminstone, den har inte kommit än![]()
Väldigt underligt, du ligger dock med i den officiella deltagarlistan så måste ha fallit bort på nåt sättHur jag en letar i deltagarlistan i trådens första sida finner jag inte mitt namn där.
@Mic1 har jag förargat ”the caped crusader” på nått sätt?
![]()
Du är varmt välkommen imorgon, Fail-tråden är öppet dygnet runt och där har vi en avslappnad stämning utan inblandning av fladdermöss![]()