Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska vi starta syltsnack.se?Osäker
Tur att smaken är som baken: len och luddfri![]()
Syltryggar har förtur!Ska vi starta syltsnack.se?
Har ni blåbärssylt?Syltryggar har förtur!
enDå inkluderar jag riven mandelmassa på drottningsylten![]()
Vi har allt såklart, även amerikanska blåbär (typ Svenska på steroider utan smak)Har ni blåbärssylt?
Tänkte först stjärtsnack.se men din idé är bättreSka vi starta syltsnack.se?
Annars är det ju rätt rövigt att vara en syltrygg så det kanske blir samma samma.Tänkte först stjärtsnack.se men din idé är bättre
Fasiken vad man saknarAnnars är det ju rätt rövigt att vara en syltrygg så det kanske blir samma samma.![]()
Här är ett av de få ställena vi inte vänder andra kinden till. Straffet blir att du får sälja Reverson till G-Shockpris till mig!Jag är tillbaka med Reverson, kan inte alla bara glömma bort tidigare dagar och så kör jag på som vanligt nu? Ok stjärtman @Mic1 ?
![]()
En routeMic & Back tar sitt pick & pack och migrerar till syltsnack.se.
See ya!
![]()
Är det här en listan jag har missat?Hur var det nu? Baklock idag och kronor imorgon?
Nä men jag har 20st....har du alla MrJones? eller är du i deras butik???
Hallonsylt om du frågar mig. Äppelmos om du frågar treåriga dottern.Tidigare år har haft sina dunster om vilken ketchup som är bäst (alla vet att Heinz är bäst) men vad har man på pannkakor???
1. Jordgubbssylt
2. Lingonsylt
3. Drottningsylt
4. Björnbärssylt
5. Bara socker
6. Ketchup (Heinz)
![]()
Är det därför mitt kaffe smakar blask?en
Vi har allt såklart, även amerikanska blåbär (typ Svenska på steroider utan smak)
Fel fel och fel, finns bara ett tillbehör och det är som vi vet lönnsirap..Tidigare år har haft sina dunster om vilken ketchup som är bäst (alla vet att Heinz är bäst) men vad har man på pannkakor???
1. Jordgubbssylt
2. Lingonsylt
3. Drottningsylt
4. Björnbärssylt
5. Bara socker
6. Ketchup (Heinz)
![]()