JaDen från Albin och grabbarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JaDen från Albin och grabbarna
Aha! Det förklarar sakenDet är korrekt! Daniels far är urmakare, så det är troligtvis en av hans skapelser![]()
Hur sitter den på handleden?Kunde inte hålla mig........
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Efter en snabb mätning med ett måttband insåg jag att länken måste justeras, som tur var saknar jag verktyg för just denna typ av länk
En chans att knuffa på frestelsen att prova den, får se hur länge det dröjer innan jag lyckas lösa detta
Ändå stolt över mig själv att jag inte provade den på handleden innan jag kom på att mäta länken med måttband........
Inget jag kan svara på tyvärr!Hur sitter den på handleden?
Är @Lapo Elkann urvuxna speedos och ett dussin syltmunkar med bavariakräm acceptabelt?Klä dig i trikåer och gilla sylt
Själv bakade jag en att ta med till kollegorna idag!Då kör vi fössta tossdan i mass då
Ingen prinsesstårta här inte
![]()
Har du ketchup å senap i skafferiet?Två måsten i skafferiet.![]()
Jag har de också i kylskåpet. Men uppväxt i ett hem där min far alltid förvarade ketchup och senap i skafferiet. Så det har man ju ätit hela livet utan att bli sjuk eller liknande. Så ja, skafferiet kanske funkar minst lika braHar du ketchup å senap i skafferiet?
Jag ställer dem i kylskåpet. Gör jag fel?