• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Betalt, anmäld och klar!
I år blir det team vintage:
IMG_4206.jpeg

Nilax👊🏼

Tackar för erbjudandet :)
Men det trillade in en liten grej här i går som jag kommer köra med. Har redan mina tvivel på valet, men så får det bli. Mycket färg blir det iaf👍
Nu är du väl tråkig 😉

Om du bär denna så skänker jag den för utlottning efter månadens slut 😘

IMG_0645.jpeg

Jag tror inte du törs bära en vanlig 🤣

58FF0358-7D17-4977-820C-4CDCA3C8436D.jpeg

Tnr:140850. Då är det gjort. Anmäld och dax för 6:e året att vara med i OWG. Klockaval ja, tidigare år ser ni här ovan men årets döljer joker ännu ! Ha ´re bäst // 🧐
PS:Ett tips. Se upp för den där mannen i trikåer under mars månad. Fladdermannen eller vad han kallas och fladdra omkring någon stans i Gotham city....

Senast ändrad:
OBS! Vänligen kom ihåg:

1) Betala anmälningsavgiften till MSD och ange ditt nick
2) Skriv i denna tråden (även om du redan skrivit i uppstartstråden)
3) Skriv tydligt vilken klocka ni kommer använda (märke och modell, jag kan inte gissa baserat på en bild)

Ser ni inte ert namn eller klocka i listan i inlägg #2 så har ni missat något av stegen ovan.

Tack och trevlig helg!
//🦇

OBS! Vänligen kom ihåg:

1) Betala anmälningsavgiften till MSD och ange ditt nick
2) Skriv i denna tråden (även om du redan skrivit i uppstartstråden)
3) Skriv tydligt vilken klocka ni kommer använda (märke och modell, jag kan inte gissa baserat på en bild)

Ser ni inte ert namn eller klocka i listan i inlägg #2 så har ni missat något av stegen ovan.

Tack och trevlig helg!
//🦇
Tack för påminnelsen. Jag hade glömt betala.

IMG_0575.jpeg

Omega Speedmaster LCD

IMG_9938.jpeg

Tillbaka
Topp