• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Som sagt var, trodde det skulle vara mycket jämnare mellan dom båda klockorna! Men Bratten tog hem en storslam med 16-3 i likes!

Så jag anmäler min Breitling Chronomat A13050.1 The Red Arrows.

IMG_5861.jpeg

IMG_5856.jpeg

Senast ändrad:
Kollade till OWGM klockan och det verkar som att batteriet är slut. Får se om man hinner förbi den lokala Urmakaren i morgon annars får man köra klockan med tomt batteri till den 5:e.

Vill minnas att det tidigare år var ok även om klockan. Inte går, eller mins jag fel?

Kollade till OWGM klockan och det verkar som att batteriet är slut. Får se om man hinner förbi den lokala Urmakaren i morgon annars får man köra klockan med tomt batteri till den 5:e.

Vill minnas att det tidigare år var ok även om klockan. Inte går, eller mins jag fel?
Man är inte automatiskt ute bara för att klockan slutar fungera

Oh well, here we go!
Det kommer garanterat gå åt skogen men skriv upp mig med Speedy Panda så får vi se hur kort det håller 😳

IMG_0787.jpeg
Problem direkt! 😂
Fick hem klockan idag men måste ha en länkbit till annars går det inte, precis att den går på nu!

Ska jaga under veckan men känns som att det kan bli knappt med tid, i värsta fall får jag byta till någonting tråkigare!

Bild för skojs skull!
IMG_0795.jpeg

Tillbaka
Topp