Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För att göra det lite mer spännande kan man byta klocka , men behålla bandet och se om @Mic1 upptäcker detToppen, tack för svar! Det tar ändå udden av det värsta suget att byta klocka.
För att göra det lite mer spännande kan man byta klocka , men behålla bandet och se om @Mic1 upptäcker det
(Självklart så ska du inte göra så)
Jag kör också 18, jobbigt eftersom 80% av mina band är 20mm...Att välja klocka med udda bandbredd borde ju ge extrapoäng? Jag har haft 19mm och ger mig nu i kast med 18.
Det får bli tajt i helgen! Köpt ett band som lär dyka upp i början av veckan samt beställt halvlänkar men dem jävlarna tar väl nån vecka eller två att få hemProblem direkt!
Fick hem klockan idag men måste ha en länkbit till annars går det inte, precis att den går på nu!
Ska jaga under veckan men känns som att det kan bli knappt med tid, i värsta fall får jag byta till någonting tråkigare!
Bild för skojs skull!
![]()
Jag har faktiskt inte bestämt mig för om jag ska köra i år eller ej?! Känner inte samma sug och glädje som tidigare år av någon anledning. Får fundera till imorgon…
Haha, första gången jag är med så jag vågar inte riskera repressalier från Batman. OWG MARCH 2028 kanskeFör att göra det lite mer spännande kan man byta klocka , men behålla bandet och se om @Mic1 upptäcker det
(Självklart så ska du inte göra så)
Oh oh oh, sånt här går jag igång på!Är du trött på att @Berns aldrig åker på stryk? Tycker du att din kompis behöver en ordentlig uppsträckning?
GOOD NEWS!
Med start idag, fram tills 28/2 23:59 kan du köpa Batmans tjänster mot ett bidrag till MSD.
Gör såhär:
Donera 100kr eller mer till Min Stora Dag
Skriv här i tråden eller direkt till Batman i PM om du vill vara anonym.
Ange vem du vill ska få en kindvärmare samt eventuell motivering.
Du kan även köpa lavetten nu men få den utdelad vid ett senare tillfälle om du vill att det ska vara en surprise!
(Vänligen observera att mottagaren i fråga inte automatiskt failar OWG)
//![]()
Oh oh oh, sånt här går jag igång på!
Skadeglädje är den enda sanna glädjen osv…
Kan jag skänka den här för auktion i tråden och för varje hundring eller tvåhundring den inbringar så har jag en lavettutdelning till godo?
![]()
Säljes - Wolbrook Skindiver chrono & G-Shock DW-H5600-2
Säljer två klockor som jag fått i inbyte. Finns i 08 för f2f annars bjuder jag på spårbar frakt. Betalning med Swish. Först ut är en Wolbrook, se tidigare annons på klockan i fråga: https://klocksnack.se/threads/wolbrook-skindiver-chrono-40mm-pb-5-1.195232/ Full set, utplockad 6/5 -24 och...klocksnack.se
Styr du upp själva auktionen osv?
Absolut! Införde en maxgräns på 10 lavetter per person ovan (så att inte alla köper 40 lavetter och hela tråden spårar ur). Ok med dig?Styr du upp själva auktionen osv?![]()
Helt okejAbsolut! Införde en maxgräns på 10 lavetter per person ovan (så att inte alla köper 40 lavetter och hela tråden spårar ur). Ok med dig?