• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Ångesten börjar smyga sig på, panikgosar med alla bebisar som snart ska packas undan i en månad. Idag FXD. 😀😱

IMG_3389.jpeg

Problem direkt! 😂
Fick hem klockan idag men måste ha en länkbit till annars går det inte, precis att den går på nu!

Ska jaga under veckan men känns som att det kan bli knappt med tid, i värsta fall får jag byta till någonting tråkigare!

Bild för skojs skull!
IMG_0795.jpeg
Det får bli tajt i helgen! Köpt ett band som lär dyka upp i början av veckan samt beställt halvlänkar men dem jävlarna tar väl nån vecka eller två att få hem 😳

Bara att bita ihop! 😁

Är du trött på att @Berns aldrig åker på stryk? Tycker du att din kompis behöver en ordentlig uppsträckning?

GOOD NEWS!

Med start idag, fram tills 28/2 23:59 kan du köpa Batmans tjänster mot ett bidrag till MSD.

Gör såhär:
Donera 100kr eller mer till Min Stora Dag
Skriv här i tråden eller direkt till Batman i PM om du vill vara anonym.
Ange vem du vill ska få en kindvärmare samt eventuell motivering.
Du kan även köpa lavetten nu men få den utdelad vid ett senare tillfälle om du vill att det ska vara en surprise!

Begränsat till 10 lavetter per person!

(Vänligen observera att mottagaren i fråga inte automatiskt failar OWG)

// 🦇

Senast ändrad:
Är du trött på att @Berns aldrig åker på stryk? Tycker du att din kompis behöver en ordentlig uppsträckning?

GOOD NEWS!

Med start idag, fram tills 28/2 23:59 kan du köpa Batmans tjänster mot ett bidrag till MSD.

Gör såhär:
Donera 100kr eller mer till Min Stora Dag
Skriv här i tråden eller direkt till Batman i PM om du vill vara anonym.
Ange vem du vill ska få en kindvärmare samt eventuell motivering.
Du kan även köpa lavetten nu men få den utdelad vid ett senare tillfälle om du vill att det ska vara en surprise!

(Vänligen observera att mottagaren i fråga inte automatiskt failar OWG)

// 🦇
Oh oh oh, sånt här går jag igång på! 😁
Skadeglädje är den enda sanna glädjen osv…

Kan jag skänka den här för auktion i tråden och för varje hundring eller tvåhundring den inbringar så har jag en lavettutdelning till godo? 😄

IMG_0777.jpeg

Kan jag skänka den här för auktion i tråden och för varje hundring eller tvåhundring den inbringar så har jag en lavettutdelning till godo? 😄

IMG_0777.jpeg

1740670825382.gif

IMG_0777.jpeg

2500 bjuder jag initialt för Wolbrook:en

Alltså….känns som det är svårare att LÅTA BLI att ta på klockan jag precis köpt och ska bära under mars… Undrar hur många dagar det tar innan jag ångrar att jag skrev ut detta?

Aja, imorgon under dagen oxå sen på kvällen åker stålisen/tråksubben/pansarvagnen/GWM-B5000 på

Dagens klocka är:

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    471.5 KB · Visningar: 1
En auktion till förmån för MSD är nu live tom Söndag 2/3 kl 23:59. Skynda skynda!
@Glantzen

Tillbaka
Topp