• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Nu laddar vi upp inför helgen 😁
IMG_20250227_210229.jpg

Omröstning!

En dag kvar i frihet, leker med tanken att o sista stund byta Casio: Från PRJ-B001 (Pro Trek) till den minimalistiska MQ-24S med genomskinligt band.
20250227_213659.jpg
Vad gör man då? Man anordnar en (rådgivande) omröstning.
hexagon= PRJ-B001 (Pro Trek)
😍= MQ-24S

Senast ändrad:
OWG klocka är redan på . Kan inte hålla mig... Saken är den att jag ska åka till Fjollträsk aka Kungliga Huvudstaden eller rättare sagt till aerodromen norr därom idag för att hämta lilla ungen som anländer med flygmaskin efter 5 veckor på Hawaii.
Tror inte att jag hinner hem till Småland innan tolvslaget. Vore ju förargligt att faila en minut in i mars månad.
Så därför påbörjar jag nu min 32 dagar långa golgatavandring idag. (Det har gått bra hittills)
20250228_083149.jpg

Anmäld och klar i sista sekund, Boba Fett står med damaskusstål på lådan för att hålla mig på rätt bana denna månad..

Blir en Longines Spirit för detta år

IMG_6526.jpeg

Insåg nu att jag självklart valt ett ur med 21mm, så ni bjuds även in till min resa i att beställa band denna månad, samt förstöra några 22mm under tiden!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp