• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Har bakat lite inför morgondagen, för sen på onsdag börjar tydligen någon slags fasta.
IMG_20250303_185027_Bokeh.jpg
IMG_20250303_192211.jpg
IMG_20250303_194455.jpg

Ja den är också ball. Velade lite mellan den och den silverfärgade. Den i plast är också ball och lite mer prisvärd. Tyvärr är den slutsåld
Mm håller med, tar emot lite att lägga typ fem papp, för det är väl moms också? Men ändå frestad, precis som @Flipparn blir man ju ännu mer sugen när den kan levereras så snabbt… 😅

Dag 3:2
Mitt teknikintresse var stort långt innan jag förstod mig på nörderiet kring armbandsur.
2010 stod jag i valet och kvalet mellan iPhone 4 och Nokia N8. Frågan ställdes på Elgiganten kring leveranstiden på den nyskapande Apple-produkten.
6 veckors väntetid blev svaret och jag ångrar inte mitt val av det charmiga alternativet med sina styrkor och brister.
Dagen till ära åker ett glänsande bältesnato på för att matcha det svarta kameramonstret.
Imponerande hur bra den står sig nästan 15 år senare.

Foto: Samsung Galaxy S23
1000013242.jpg

Foto: Nokia N8 12 MP
1000013243.jpg

Foto: Samsung Galaxy S10
1000013244.jpg

Mm håller med, tar emot lite att lägga typ fem papp, för det är väl moms också? Men ändå frestad, precis som @Flipparn blir man ju ännu mer sugen när den kan levereras så snabbt… 😅
Jo den landade nog på 4300kr med tull och moms. Då fick jag ändå 10% för att jag signade upp på nyhetsbrev. Kul klocka men det är ju inte gratis för att vara en digital timex.

Jäklar vilket drag i tråden 🙃
Har ju varit frånkopplad från verkligheten med en 15h arbetsdag, men inte heller haft tid o fundera på att byta klocka.
En Saab har jag i vart fall lyckats spotta på gatan, inte dåligt här på Kanarieöarna ändå.
IMG_3010.jpeg
IMG_3011.jpeg

Nu blir det att ladda fullt turbotryck till dag 4 😇
IMG_3004.jpeg

Tillbaka
Topp