Dag fyra börjar bra, det ser ut att bli en fin dag och nu är ju redan 10% av utmaningen avklarad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
FruktsalladVi passar på att handla lite!
![]()
TroligenDu är ju bara avundsjuk. Det är mänskligt.
Snarare måndag hela månaden...Måndag hela veckan!![]()
Älskar sån här onödig statistikHär kommer helt onödig info om årets OWG-deltagare:
Totalt antal deltagare: 123
Pouläraste märket:
1. Casio (inkl. G-shock)
2. Omega
3. Seiko
Användare som inte gjort en enda incheckning hittills:
Bud66
Hammerthrow
MaBr
Malte2021
Mr.Johansson
Rolle50
Kämpa på alla!
@MaBr Kom in i värmen nu!Här kommer helt onödig info om årets OWG-deltagare:
Totalt antal deltagare: 123
Pouläraste märket:
1. Casio (inkl. G-shock)
2. Omega
3. Seiko
Användare som inte gjort en enda incheckning hittills:
Bud66
Hammerthrow
MaBr
Malte2021
Mr.Johansson
Rolle50
Kämpa på alla!
Bara för att du älskar onödig statistik kommer här lite mer onödigt vetande:Älskar sån här onödig statistik
Jag tar gärna med mig någon av de som inte checkat in till Fail-tråden! Får jag välja en fritt? @Mic1
Tyngsta utan tvekan @Delgada iaf när den körs på bundBara för att du älskar onödig statistik kommer här lite mer onödigt vetande:
2,4% av årets deltagare har valt en guldklocka. Alltså totalt 3 personer, varav 1 vitguld och 2 gulguld.
Minsta klockan: @Virknisse
Största klockan: @roosterman (eller eventuellt @Delgada ?)
Äldsta Klockan: @Watchparazzi