Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nyvaken som jag är så läste jag "blev tagen på polishuset" hahaha!Jaha, det får bli en in- och utcheck från mig dag #12. Bild tagen på porslinshuset á la @Glantzen också. Var dock ej sittande på vattenklosetten ska tilläggas…
Tack även @Fliegerchronograph🚁 för ett mycket trevligt inlägg! Intressant och uppskattad läsning. Och @bag, dina inlägg är ju också alldeles för trevliga. Nostalgitripp deluxe! Bilden på din T20 idag framkallade minnen alltså
Snart halvvägs hörni! Kämpa på. Fred ut!
![]()
Ok, det var faktiskt lite roligt.Ja, försvarsmakten kommer och spärrar av mitt kök med jämna mellanrum. Chilli nights.
Förekommer lite andra varningar också:
Sovrummet
![]()
Tronrummet
![]()
Hallen
![]()
”Tryck här för att se när det kommer”?Vi checkar in![]()
Bra funktion för mig dock, som är snö plogare och halkbekämpare”Tryck här för att se när det kommer”?
Själv brukar jag titta ut genom fönstret för att se när snön kommer![]()